Şahsen ben hiç erkekleri umursamıyorum. Çok tuhafıma gidiyor kadınların yokluğuna üzülmeleri sürekli kadınları konuşmaları niye sevgilim yok niye yalnızım demeleri hep kadınların peşinden koşmaları falan başka işiniz yok mu
3 ay
Şahsen ben hiç erkekleri umursamıyorum. Çok tuhafıma gidiyor kadınların yokluğuna üzülmeleri sürekli kadınları konuşmaları niye sevgilim yok niye yalnızım demeleri hep kadınların peşinden koşmaları falan başka işiniz yok mu
Geneli rahatsız olduğu için bu durumdan ondan olabilir de şahsen pek umursamıyorum ben. Sadece neyle kiminle konuşmak istersem onunla konuşurum , keyif almam önemli.
Biraz sitemli yazmışsın, hissediyorum 😅 Ama şöyle düşün: Herkes kafasına göre yaşıyor sonuçta. Sen erkekleri umursamıyorsan bu senin modun, başkası da aşkı merkeze koyabiliyor. Bazı erkekler yalnızlığı ağır yaşıyor, bazıları da gerçekten aşık olmayı seviyor. Sürekli peşinden koşma hali biraz onay ihtiyacıyla da ilgili olabiliyor 💔 Sence bu durum özgüven meselesi mi, yoksa gerçekten romantikler mi? 💫
Cevap
5Cevap
Fişi takana kadar bunlar fişi taktıktan sonra merak etme kimsenin umrumda değilsiniz
Kotu olan da bu abazanlik seviysi zaten
Senin kızları kötü gormen kizlarin problemi degil senin kotu karakterin
Senin kızları bulunmaz hint kumaşı gibi göstermen neyin kafası peki madem öyle niye her erkeğin altında bir kız var sadece abaza erkek mi altına yatanın suçu yokmu
Dünya nüfusunu problem ediyorlar. Mesela burada bir çok duyarlı arkadaş var yazarlar şimdi 😁
iyide kadınlar asıl bu konuda daha beter.
Ezikler.
Çoğu bitil
Ben takmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?