Bipolar sevgilimle ilişkim sürekli ayrılıp barışıyor, sizce bu ilişki düzelir mi?

Biraz uzun olacak ama okuyanlara şimdiden teşekkürler. Bahsedeceğim ilişki tanışma vs ayrılıp barışmalarla beraber şu anda iki yılı doldurmak üzere. Kendisi de ben de şu an üniversite öğrencisiyiz. Mezun senemizde aynı şehirde tanışmıştık. Kendisi çok enerjik ve çok pozitif bir kızdı başlarda hâlâ öyle ama gerek baştayken bana arkadaşken olan tavrı sonrasında sevgiliyken olan tavrı tamamen beni kaybetmekten korkan birisiydi. Bana göre yanlış yaptığında her yerden engellediğim zaman beni arkadaşlarından oradan da engelleyince ankesörlü telefondan arayacak kadar tuttuğunu koparan bir kızdı. Bunun dışında aşırı zeki, çok güzel ve dekolte vs bu tür şeyler asla giymeyen hatta crop bile giymeyen bir kızdı. Neyse mezun senemizde son 3 ay kala sınava ayrılan taraf ben oldum ve o başka şehre gitti ben ise kendi şehrimde kaldım. 3 ay sonra engeli kaldırmıştım akşamına geri yazmıştı. O anlar biraz o üç ay içindeki sürede neler yaptığımızdan ve hayatlarımızda birileri var mı yok mu diye konuşmuştuk. Benim hayatımda biri yoktu fakat onun sadece naber nasılsın tarzında bir konuştuğu çocuk vardı, ben engeli kaldırınca kendisine artık konuşmaması gerektiğini vs söylemişti çocuğa. Yani anlayacağınız bana tapan bir kadın vardı. Bir süre sonra sevgili olmuştuk ve ben onun ilk sevgilisiydim. Hayatında ilk kez benimle el ele tutuşmuştu ilk kez benimle öpüşmüştü. Onun için ilkleri yaşatan biri olmuştum. Fakat işler üniversitenin birinci sınıfının birinci döneminden sonra değişmeye başladı. Sürekli yazan eden kız artık öyle sık yazmamaya başlamıştı bir sürü üninin kulüp etkinliklerine vs katılıp bana asla zaman ayırmıyordu. Giyim kuşamı da değişmişti. İşin garibi bir iki yakın kız arkadaşı hariç ilişkisini hiç çevresine göstermiyordu. Ayrıca çok nadir bahsediyordu benden. Ben bunlara daha fazla gelemedim ve ayrıldım. Kısa bir süre sonra barıştık demek ki hatasını anladı dedim fakat, bir hafta sonra geri küsmüştük. Bu 1.5 yıl boyunca böyle devam etti. 1.5 yılın sonunda en son baya büyük bir kavga ettik ve beni her yerden engelledi. 1 ay ayrı kaldık. Sonra bir şekilde barıştık. Barıştığımızda hayatımda biri olmamıştı o süreçte konuştuğum ettiğim fakat onun olmuştu. Ben de buna kızarak ayrıldım fakat sonra arkadaşı da ve kendisi de “çocuğa sürekli senin adınla hitap etti/ettim” cümlesini söylediler. Yani çocukla beni unutmak için konuşmuş ama olmadı dediler. Çok inanarak olmasa da sonuçta benim olmadığım bir zaman diye sineye çektim. İşler buradan sonra da düzelmedi. Yine ayrılıp barışmalar derken bu sefer yine kavga ettik bu sefer yine uzun ayrı kaldık ve ben biraz iyi bir dönemde değildim açıkçası ayrıca önceki uzun ayrılıkta ki gibi olur diye endişelendiğim için yazdım, özledim vs diye o da öyle dedi ve bana kötü olduğumda neden daha önce yazmadığımı sordu ben de istemezsin vs diye düşündüm diyerekten tatlıya bağladık. En son bugün işteydim. İşteyken yazdım 6 saat wpye cevap vermedi. Ben de 6 saat cevap vermemen normal değil haberin olsun ben yatıyorum iyi geceler yazdım. O da sana da yazdı. Yakın çevrem vs seni elde tutmak için soğuk vs yapıyor diyorlar başka bir taraftan ilişkiniz artık kopmuş diyorlar. Her ne kadar sevsem de artık bazı şeyler yoruyor. Sizce ne yapmalıyım düzelir yanı var mı bu ilişkinin?
(Dipnot: Kendisinde bipolar teşhisi olan birisi yorum yaparken bu ihtimali de göz önünde bulundurun) Şimdiden teşekkür ederim 🙏

Bipolar sevgilimle ilişkim sürekli ayrılıp barışıyor, sizce bu ilişki düzelir mi?
Cevapla