Bir erkeğin takip listesini gördükten sonra soğuma gelmesi?

Biri instadan tanışmak istediğini falan söyledi. Dış görünüşü falan tam benlik o yüzden bi tanımaya şans vereyim dedim karakteri de iyidir belki diye. Daha 2. gün konuşmamızda. Takip ettiklerine hiç bakmamıştım bi stalk yapıp bakayım dedim. Çok fazla kız takip ediyor ve birçok kız onu geri takip bile etmiyor. Hani bir iki tane böyle olsa garipsemicem. Ama çok fazla olması nedense hevesimi aldı ve soğuttu. Ben öyle biri değilim çünkü ve hiç hoşlanmam böyle şeylerden de. Tabii şunu da düşünüyorum hayatında biri yoktur beğendiklerini eklemiştir falan diye ama yine de ne bileyim bi soğuma geldi. Böyle bir konuda zaten müdahale edemem şu an. Ama önyargım oluştu. Normal mi sizce?

Bir erkeğin takip listesini gördükten sonra soğuma gelmesi?
Cevapla