Biri instadan tanışmak istediğini falan söyledi. Dış görünüşü falan tam benlik o yüzden bi tanımaya şans vereyim dedim karakteri de iyidir belki diye. Daha 2. gün konuşmamızda. Takip ettiklerine hiç bakmamıştım bi stalk yapıp bakayım dedim. Çok fazla kız takip ediyor ve birçok kız onu geri takip bile etmiyor. Hani bir iki tane böyle olsa garipsemicem. Ama çok fazla olması nedense hevesimi aldı ve soğuttu. Ben öyle biri değilim çünkü ve hiç hoşlanmam böyle şeylerden de. Tabii şunu da düşünüyorum hayatında biri yoktur beğendiklerini eklemiştir falan diye ama yine de ne bileyim bi soğuma geldi. Böyle bir konuda zaten müdahale edemem şu an. Ama önyargım oluştu. Normal mi sizce?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer