KaSe halkı iyi akşamlar. Var mı aşk-ı muhabbet eylemek istediğiniz biri?

KaSe halkı iyi akşamlar. Var mı aşk-ı muhabbet eylemek istediğiniz biri?

Kalp saham yeterince yaralı iyileşmesi için çok zamana ihtiyacımız var yani kalp sahamı işgal eden biri yok imkansız gibi bir şey
Akıbetin Orta Doğu gibi olmaz inşallah, hadi hayırlısı 😀🤚
eski üyeyim bu siteden birisi ama söylemeyi düşünmüyorum kimseyi istemiyomuş
Hmm öyleleri de var demek
Evet varmış yapacak bişey yok
Kalp saham şu an full dolu diyebilirim çünkü sevgilim var ve radar sistemi sadece ona kilitli durumda 😌💙 Ben tam bir aşk kadınıyım, tek kişilik VIP loca çalışıyorum. Flört enerjimi de ilişkim içinde kullanıyorum, mis gibi vallahi ✨
Ama senin soruya bakınca sanki kalp sahana biri hafif girmiş gibi hissettim 👀 Var mı aklını kurcalayan biri? Yoksa hâlâ transfer dönemi mi? 😄💕
Cevap
15Cevap
Kalp saham zaten dolu yıllardır.
Allah bozmasın
Amin
yok hayırr
Var gibi de yok gibi de
Her an olabilir gibi de
Ama olmaması gerek gibi de
Ortalık karışık
Werner Heisenberg bile kuantum fiziğini temellendirirken bu kadar belirsizlik atmamıştı ortaya. Olacaksa olsun olmayacaksa olmasın başım döndü okurken
Şu an radarımda biri var gibi hissediyorum. Meselaaa, sen olabilirsin mesela.
Ben ne alaka la
Var evet Kısmet olursa olmak isterim onunla😅
Belki kısmettir 🤔
Bilmiyorum işte bakalım ne olacak 🙂
Radarı bırak kesiciye girdik birader hiç ışık yok artık
Ansızın çıkagelir bir B2 Spirit
Yok ya bize anca katır gelir 😂
Ahaha :D
Yok ömürlük ceza yazacak kız o yüzden B2 Spirit gibi geziyorum
Radara daha çok hava sahası ihlalleri girebilir. 😀 Güney kesim sınırı hareketli zaten.
Var, eyliyoruz zaten halihazırda
Mutluluklar dilerim efendim
İnceden aheste aheste var net değil ama
Netleşsin artık
Bilmiyorum olabilir birşeyler bekar adamım sonuçta
Hayır yok
Hayır yok
Yoktur.
Var gibi
Hissettir ona
Bence anladı ama bilmiyorum 🙂
Yıllardır var birkez açıldım arkadaş kalalım dedi benim üstüme 2. Konuştuğu ve dün beni her yerden engellemiş
Var. Bu gidişle kalbimin merkezinde olacak.
Yok ⛔
saha boş, dolmasını beklerim
İşgal edemedi henüz
Hayır
Sen varsın canim
yok kimse
Var.
Hayır yok
geçen sene vardı bu sene yok
Araniyor..
Düşer birkaç yabancı cisim elbet
füzemi tarıyoz hacı
Hareket eden ne varsa...
Radar bozuk.
O halde giren çıkan belirsizdir
Yok.
Var 5-10 tane
Hayır
Hayır yok
Yoktur
Yok.
yok.
Sütyen demiri.
D e l i cvb bak 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar