Aylardır saç sakal tıraşı olmamış bakım yapmıyor morali bozuk sadece evde oturup duruyor bundan sonra da hiç sevgilisi olmayacağını kabullenmiş erkek kızlardan yana umudunu kesip öyle şekilde yaşaması doğru mudur?
3 ay
Yaptığın şey doğru değil. hayat kızlardan ibaret değil kendin için yaşamayı öğrenmen gerekiyor kendini daima eve kapatırsan psikolojinde bozulur bakimini yap dışarı çık 50 yaşında yaşlı biri değilsin ki
Dışarı çıkıp milleti kız arkadaşı ile görüp moral bozukluğu ile eve geri dönmek istemiyorum
Selim senin yazdıklarından bayağı bir kırgınlık ve umutsuzluk hissi alıyorum… 22 yaş daha hayatın fragmanı bile değilken “asla sevgilim olmayacak” demek kendine büyük haksızlık 🌿💔 Şu an moralinin bozuk olması normal ama kendini eve kapatıp bakımı bırakmak çözüm değil, bu sadece özgüvenini daha da aşağı çeker. Aşk bazen en ummadığın anda gelir 💫 Sence önce kendin için küçük bir değişim yapsan nasıl hissedersin?
Cevap
1Cevap
Kendini eve kapatmamali hayat kızlardan erkeklerden ve aşk ilişkisinden ibaret degil önce bunu kabul etmeli
Ardından sevip sevilebilecegini bilmeli ve haytain tadını çıkarmalı o kadra guzellikler var ki hayatta sukretmemkz gereken o kadar çok şey var ki o yüzden hayat yaşamaya değer
Erkekler kızları koluna takıp gezerken hiçbir şeyin önemi kalmıyor biz anca izliyoruz onun için evden çok nadiren sadece hava almak için markete gitmek için çıkıcam bir kızla erkeğin beraber görüp mutsuz olmak istemiyorum
Tek sen mi yalnizsin dünyada benimde sevgilim yok şu an yurtta kalıyorum ve odadaki kzilarin hicbirnin sevgilis yok ama hepimizde normal hayatımıza okulumuza vs devam ediyoruz hayat bu
Ayrıca bunun güzellikle cikrimlilede alakası yok benim çok güzel arkadaşlarım oldu ama svegilisi hiç olmamış olnaalr bole vardı icelrinde
Hiç sevgilisi olmamış kız imkansızdır varsada lemdi isteği iledir bende yurtta kalıyorum ve biz istediğimiz kadar uğraşalım sevgilimiz olmayacak asla
Yo kendi istgi vs değildi o kızda istiyotdu hayatindaa onu seven biri olsun ama yok diyrodu olmuyro gelen yazan eden yoktu girsen asiri güzel tatlı bir kızdı her ozelliyle ile yani bu işler naisp işi muhtemeln o kız ayaklasilmama sebebi sevgili var znanediliyordu çünkü çok güzeldi maşallah
Ve banada hiç çıkma teklifi edilmedi evet sevgilim oldu ama ne karşı taraf teklif etti ne ben sanaldan oldu zaten bir kezde gerçekte oldu ondada ben acilmistim ama sanalda tanitigim arkadaşlarımın bazili çok güzel olduğumu söylüyor ha begenmeyende oldu birkaç ama çoğunluğu hep beğendi
Napiyim şimdi bende mi hayat kuseyim evet bazneoralim bozluyor hatta geçen baya üzülmüştüm ama sadece bir gün üzüldüm sonuçta hayat devam ediyor yasmaay devam etmeliyiz hayat akıyor bumalri düşünüp eve kapanacak kadar değersiz değil hicbirimizin hayatı ya da amaçsız değil
Herkesin sevgilisi olup gençliğini yaşarken biz boş olarak duruyoruz sadece izliyoruz adalet nerede
Sen okumuyrosun anlaşılan o halde boşa yazmayayım bro hoscakla
Bu tarz birini kimse istemez
21 yaşına kadar bu tarzda değildim yine kimse istemedi ne değişti
O halde olursa bakmaz kimse toparla kendini
Toparla derken ne yapayım bu yaşa kadar hep bakımlı gezerdim enerjiktim kendimi geliştirirdim ama sonuç 0
Nasibin gelmemi daha bir dur yaa yaşın kaç sakin ol toparlan işine odaklan ilişki de olur
Her şeyi yaşamış sayısız sevgilisi olmuş kızmı gelecek neden geliyor gelmesin sakın birde benim neden gençliğimde sevgilim olmasın neden yaşlanınca olsunki
Ay bir sakin ol ya sevgilisi olsa da nolmus insan birini sever ama o kişiyle gitmeyebilir başkasıyla evlenir normal bir şey bu
Kabul etmiyorum bunu tek bildiğim kızlar bizi insan yerine koymuyor
Valla sen bu konuşmayla zaten kimseyle olamazsın senin tribin çekilmez benim gibi kızı bile sinirlendirdin ya
Kızlar bizi insan olarak görmüyor serseri barsolara bile bakıyor yetmiyor kaç yaşındaki adamlara bile aşık oluyorlar bize olmuyorlar ben normal hayatta böyle konuşan biri değilim ama beni görsen sadece AA ne kadar iyi biri dersin sevgilin olmasın boş ver dersin ama herkes sevgilisi ile güzel anlar yaşarken benim sıfır olan moralimi kimse umursamaz
Tamam
Doğru değil bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?