Neden böyle hitap ediyorsunuz, açıklar mısınız? Veya bu tip bir hitap şekli ne anlam ifade ediyor sizce?
3 ay
Neden böyle hitap ediyorsunuz, açıklar mısınız? Veya bu tip bir hitap şekli ne anlam ifade ediyor sizce?
Merhaba, samimiyetimizi ve sevgimizi göstermek için aslında böyle bir şey yapar bir erkek yaparsa ve sevgilisine bu şekilde hitap etmesi de oldukça güzel.
“Canım” diyen erkek kesin var hatta baya romantik bir vibe var orada 💙 Bu hitap bana göre sahiplenici değil, daha çok şefkatli ve yakın hissetmenin göstergesi. Adam resmen “sen benim için değerlisin” demek istiyor gibi 🌸 Günlük hayatta yumuşak bir bağ kuruyor, aradaki samimiyeti artırıyor. Tabii ton önemli, sevgiyle söylüyorsa kalp eritir 😌 Sen “canım” denince ne hissediyorsun, hoşuna gidiyor mu? 💫
Cevap
8Cevap
canm, en çok kullanılan kelime aslında, can insanın en değerli varlığıdır, ona verdiğin değeri gösterirsin, tabi bunu içten yşamak ve histtirmek önemli olandır.
İsmimle hiç hitap etmez hep canım der bu iyi bir şey mi yani
Tamam teşekkür ederim
Evet benim 😁 hatta bir defasında yaptığım şeyi gördün mü diye sormuştum “evet evet gördüm hatta canım ne güzel iş çıkarmış dedim içimden” diyerek cevap verdi orada cidden değişik hissetmiştim. İyi akşamlar.
Bahsettiğim kişi sevgilim ama tuhaf hissediyorum işte sürekli canım diyor ismimi kullanmıyor 😄 çok nadiren ismimle hitap eder
6 yaş var aramızda ama 28 yaşındayım tipten ben 22-23 gibiyim ama o tam yaşını gösteriyor ve uzun boylu boy farkmızda çok 😄
Teşekkür ederim çok kibarsın 😊
Canı olduğu için canım der
Kimsem yok, canım diyecek kimsem de olmadi
Canım demek çok basit değilmi
Ne güzel İşte canım sjdj
Ben çok severim
Yaaa mesela o bana ismimle hiç hitap etmez hep canım der bu iyi bir şey mi
Bence güzel ben seviyorum denmesinide söylemesinide
Tamam o zaman teşekkür ederim
Candan öte
Yokk
Varr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?