Sevgilinle evlendikten sonra sevgilin değişti mi, bunlar ne gibi huylar oldu?
3 ay
Sevgilinle evlendikten sonra sevgilin değişti mi, bunlar ne gibi huylar oldu?
Cevap
8Cevap
sevgilim olmadı hiç.
Evlimisin peki
Sevgilim olmadı diyorum hala evli misin diyor.
Ee belki görücü usulü ile seni vermişlerdir zsjsnsjsj
Sevmeden tanımadan evlenmem sdfsdf
Haklısın dostum bencede eniyisi ama kısa tutsan iyi olur uzun da olsa kısa da olsa aynı kendilerini evlilikte belli ediyorlar
Dostum 8 yıl sevgili kal ama evliliğin 1 ayı ile yine kıyaslayamazsın.
Neden
çünkü birisinde resmi bağ yok diğerinde var sahiplenme duygusu benzer falan sahiplenmede hemen ayrılığın kolay oldugu bir sevgililik ama ayrılığın kolay olmadığı evlilik özellikle ülkemizdeki algıdan ötürü kadın cepte ne de olsa hata yapılsa tolere edilişr bir şekilde deniyor
Evet haklısın bende bu yüzden korkuyorum evlenince artik değişir nede olsa kaybetme korkusu da gider şu an bir hatasi olsa giderim evlenince iş değişir tabi
ben de onu diyorum bundan dolayı ayrılıkta üzülürüm ama yıkılırım imajını verme bunu vermezsen erkeğin gözünde iyi olursun
Yani ne kadar güçlü görünursen seni üzemez
güçlülükten kasıt sen kadınlığını sırf karşı tarafı mutlu etmek için değil ( bunu sadece cinsellik için demedim) oturma kalkma etkileme konuşmalarınla veya yatakta ne düşünürsen düşün bunun ilk kendi ruhsal enerjin için sonra da partnerin için olduğunu hissettir. Çoğu kadın bunu sadece karşı tarafı etkileme olarak gördüğü için ben de diyorum ki sen etkilersin daha binlerde mlyonlarca kadın var onlar da etkiler sorun etkilemek değil amaç etkilediğinde ben benim diyebilmektir. msaj atarsan saygıda kusur etmeden konuşuruz detaylı
Yok sağol ama haklısın ben bunu yaptigim için şu an çok mutsuzum ama artık öyle yapmaya çalışırım önce kendimi düşünürüm sağol dostum
Teşekkür ederim sayın kullancıı demen daha doğru sadece kendi aklıma yorumlamaya çalıştım dostun olmadım. umarım her şey gönlünce güzel olur. saygılarımla
Kimse evlendikten sonra değişmez, özüne döner
Aynen genellikle özleri iyi olmuyor
Evet öyle ne yazık ki
Hiç kimse önceki gibi kalmıyor
Ne gibi mesela
Herkesin huyu suyu değişiyor evlilikte
Evet öyle maalesef de ben evli olamadigim için burdaki evleri başına yıkılan evlilere soruyorum zhsjsjs
Hava herkes kötü oluyor diye bir şey de yok ha. Kötüsü iyi olabilirken iyisi kötü olabiliyor. Sen yine de evlenme😃
Tavsiye için sağol 😅 bencede işi sağlama almak gerekiyor
Sağlama alamazsın piyango gibi bu iş. Ya çıkarsaaaa
😂 kalsın ya piyango filan ben iyiyim böyle fakir yanlız ve mutlu
Fakir olmayaydın iyiydi
Zenginlik başa bela fakirlik güzeldir en yakın zamanda seni de davet ediyorum fakirliğe (tabi sen çoktan davetli değilsen ) ÖWZAJSHSSB
Ben gediklisiyim, bir umutla sen zenginsin sanmıştım
😂 o niye
Umut işte o izlenimi verdin bana ya da ben öyle olmanı istedim
Zenginlerin böyle derdi olur mu ya hiç evlenmez (şahsen ben evlenemzdim) ya da kocası değiştiğimi tekmelerdi Shsjsejj
Ayrıca zengin olsam sanırım gel benni babamdan iste dicektin 🥸
Çiçeğini lokumunu alıp gel zenginden, fakirsen bir kutu gofret al gel
Belliki o kadar bekledin artık beklemenin fayadasi yok diyon tamam ohalde gofretimi alip geliyom yanlız takim elbisem yok adidas eşofmanıyla gelsem olur mu ama kıravatim var bak dün düğünde damattan çaldım
Adidas esofmaninda kaç çizgi var
3 çizgi var niye 4 te ben ekledim olur mu
Orijinal adidas, birtakım elbise fiyatında nerdeyse
Orjinal adidas nasıl olur ki
Ayrıca ben çöpten buldum artık orjinalmi bilmiyorum
Çöpte her şey var bak sanada bitane gelinlik bukuruz altınları da artık birinin evinden çalarım sendert etme
Gelinlik transparan olmazsa giymem
Ayıp ettin dert etme buluruz olmazsa çalarım seni mutlu ederim her şey para mi
Kalmqdi senin gibisi ♥️
🥸 teveccühünüm 💕
Evet öylesin
Teşekkürler sende öyle burada sohbetin iyiydi Allah'a amanet ol ben silecem burayı eh artık kafayı derslere vermek lazım
Demekki derslerin iyi gitmiyordu diye sen bir an evlilik konusunu getirdin aklına
Öyle de ondan da değil aslında sevgilimle aramız kötü bana çok baskıcı davranıyor güveni filan yok evlenirse değişirmi korkusuda var ya zaten kötü daha kötü olur mu mesela Şu an ayrilmak isteidm değişecem dedi şimdi korkuus var o zaman öyle bişey de olmaz ama ben okuyup kendimi kurtarırım okumazsamda evlenmem böyle baskıcı biriyle gerçi bu böyle ama yine öyle birisi karşıma çıkabilir
Bu tipler gittikçe daha baskıcı ve paranoyak oluyorlar. Hiç bulqsilmaz
İşte bu kendini belli ediyo da belli etmeyende var
Orası da şans işi. Yol yakınken bırak şunu
Bıraktım da izin vermiyor benim de vicdanlı birisi oldugumi biliyor beni ordan vuruyor
Sana bişey sorucam istek atsam acaba yazabilormisin
Evlilik soğutur hayatı
Nedenn
Erkekler ilki igi ilgili olmaz
Nasıl olurlar
Hep genelde öyle olur evlimisin
Yokya şuanlik tövbeliyim de gelecekte iyi biriis denk gelmez diye korkuyorum özellikle şiddet meyilli birisiiyle
Hepsi kötü değil ya
İlk kelimede kaybettim soruyu
Nasıl
Sevgilinle demişsin ya sevgili yok ki soru beni pas geçti 😂
Ha kimse yok dostum kafan rahat vallahi hiç çekilmiyor
İnsan arada özeniyor 😂😂
Evet haklısın öyle
Haklıysam yaz özelden belki bir şeyler olur krjfjrjf
Yok kalsın teşekkürler her haklı olanda yürüyemem ya zjdsbsjshd
Hepsinde değil bende 😂😂
Ha bana Özel 💅
İhtimaller sana özel 😜
Yok almim sen yinede aramaya devam zhsshhs
Yok be ne araması
😂 ohalde evde otur kendisi gelir
Hayatım evde oturmak için hayat çooook kısa 😂
Bencede değerlendirmek gerekiyor
eşim yok
Sevgilin var mı nasıl aranız
Ayrıca aynı yaşta olduğumuz için bende şu an tam olarak bilmiyorum daha evlendim neticesinde
😅 neyin var dostum valla ne desem sana hayat sana güzel hiç çekilmiyor inanki şu an var ayrılamiyorum
Hem fakirim hem sevgilim yok diyon güzel ikili enazindan seni paran için sevmeyen birisi çıkar XOWÖZBSSNS
Ama şaka yaptığıma bakma ciddende öyle hayatini güzel yaşa sonra hayırlısı çıkıyor bunu benim gibi hata yapan cok enayi oldu hızlı davranıp hayatini mahveden sürekli ayrılıklar filan
Güzel düşünce dostum hem fakir hem mutlu kal eniysi
Herkes değişir
Ben bilmediğim için soruyorum ne gibi mesela
Huyunu bilemezsin evlenmeden aynı evi paylaşmadan öğrenmezsin
Huyunu bilmezsin ama enazindan sevgikisyken sana evlenince çok güzel yemekler yapardım der evlenince hic bişey yapmam gibisi oldumu ben bunu soruyorum
Yemek yapar ama o yemeği zıkkım eder mesele yemekte değil ki huyunda
İste sevgililikte bunları belli etmezler aslında hepimiz öyleyiz sen bir yabancıya hiç kötü davrandinmi eminim ki evindekilerle daha kibar davranmışsındr olanlara
İşte bu yüzden evlilik kumar gibidir ya kazanırsın ya kaybedersin
Evet bence huylarını bilmenin iyi yolları da vardır diye düşünüyorum
Evlilik için acele etme
Yok etmem Allah'tan öyle bir düşüncem yok ama sevgilim var çok pişmanım şu an bırakamıyorum çünkü iki oldu ama hem sevemiyorum hemde anlayışsızlarla karşılaşıyorum neydi benim günahım
Ayrıl sende zorunda değilsin ki
Olmuyo işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çok güzel bir soru sormuşsun, tam ilişki dedikodusu konusu bu 😌💍 Benim gözlemim şu: evlilikten sonra insanın özü çok değişmiyor ama sorumluluk artınca bazı huylar daha görünür oluyor. Mesela daha sahiplenici, bazen daha hassas ya da daha düzen takıntılı biri olabiliyor 😅 Ama bence değişimden çok “gerçek karakterin açığa çıkması” durumu var. Sen bir değişim hissettin mi yoksa aynı romantiklik devam mı? 💕✨