Ayrıldıktan 2 gün sonra başka kızla tanışan erkek normal mi, abartıyor muyum?

Sadece erkekler cevap versin hayatımda iken asla böyle şeyler yapmadı iki gündür ayrıldık ben gitti diyorum olumsuz konuşuyorum bidaha olmaz gibisinden bu biteceğine inandı mı bilmiyorum istek atmış birine merhaba tanışmış filan ya biz mi abartıyoruz düşünüyorum sonuçta ayrıyız

Güncellemeler
3 ay
Çünkü bana da Bırı yazdı bende cevap verdım ama sımdı beraberız çocukla
Ayrıldıktan 2 gün sonra başka kızla tanışan erkek normal mi, abartıyor muyum?
Cevapla