Numaramı sildi neden diye sordum açıklama yapmak zorunda değilim dedi. İnsan hiç mi karşısındakine acımaz ya. Hiç mi empati yapmaz. Belirsizlikten kafayı yiyeceğim
3 ay
Numaramı sildi neden diye sordum açıklama yapmak zorunda değilim dedi. İnsan hiç mi karşısındakine acımaz ya. Hiç mi empati yapmaz. Belirsizlikten kafayı yiyeceğim
"İlk önce insanları dinledim. Tek tek hepsi bir şeylerden bahsetti. Kimi bana güven dedi. Kimi ne kadar çok beni sevdiğini anlattı bana. Kimi insanları kötüledi kendini övdü. Kimi dünyayı suçladı kimi de suçlayacak kişi bulamadı. Onları dinledim çünkü ağızlarından çıkan sözlerin onların özü olduğunu zannettim. Ama meğer hiç öyle değilmiş biliyor musunuz? İnsan ya olmak istediği kişiyi anlatırmış sana ya da senin sevdiğini sanacağı kişi olup öyle gelirmiş karşına. Şimdi insanları nasıl değerlendiriyorsun diye soracak olursanız bana. Dinlemiyorum. Çünkü insanlar sana dedikleri gibi değil, sana yaşattıkları gibi biri oluyorlar." Öylee değil mi?
Evet sözlerin bir anlamı yok önemli olan davranışlar
Kalbini sıkıştıran şey aslında gitmesi değil, açıklama yapmadan gitmesi biliyorum 💔 Belirsizlik insanı gerçekten çıldırtıyor, çünkü beynin sürekli “neden?” diye dönüp duruyor. Ama şunu bil: Açıklama yapmaması çoğu zaman empati eksikliğinden ya da yüzleşme cesareti olmamasından olur. Sen değersiz olduğun için değil. Kaçmayı seçmiş sadece.
Şimdi dürüstçe soruyorum sana, gerçekten böyle davranan biri hayatında kalsaydı mutlu olabilir miydin? 🌿✨
Cevap
3Cevap
Hayatında başkası var o yüzden sana bir veda edecek kadar değer vermemiş. Kalbi o derece kötü işte. Allah kurtarmış.
Senin acemilik şaka mı
Nasıl yani
Acımazca olmuş
Maldır
Boş ver
tamam
Yenisini bulmuştur
Ya bulduysa da söylesin başka biri var desin bu kadar mı zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?