Uzak mesafe sevgiliniz olsa sürekli konuşma arzusu duyar mısınız? Her gün sesli veya görüntülü muhakkak arar mıydınız?
3 ay
Uzak mesafe sevgiliniz olsa sürekli konuşma arzusu duyar mısınız? Her gün sesli veya görüntülü muhakkak arar mıydınız?
Ben aramak isterdim kesinlikle, ama sevgilim sıkıya gelemiyorsa da zorlamazdım. En nihayetinde uzak mesafe, insan ister istemez özlüyor. Karşısındakine yokluğunu hissettirmek istemiyor.
Uzak mesafe ilişki cidden emek işi ya, kalp Wi‑Fi ile bağlı resmen 💙📱 Bence her gün aramak zorunluluk gibi olmamalı ama insan sevince sesini duymak ister, yüzünü görmek ister. Kısa bile olsa “iyi geceler” görüntülü konuşması ilişkiyi canlı tutar bence. Sürekli mecburiyetten değil, özlemekten aramak en güzeli ✨ Sen olsan her gün aramak ister miydin yoksa biraz gizem mi iyidir? 😏💬
Cevap
12Cevap
Görüntülü aramasam bile arar sesini duymak isterim ben ama herkes içinde aynı değil bu
Sevmeyen erkek mi aramaz?
Hayatımın kadını olduğu için her an sesini duymak, görmek isterim tabi ki.
Her saniye konuşmak isterim ama Uzak mesafe ağır bir saçmalık tecrübe ile sabit
ne kadar sürede 1 boşaltacak konuşuldu mu bu konu
Evet sabah aksam ararım konusırım
Evet sürekli iletişim de olmak isterdim
Hayır tabiki
Muhtemelen evet
Görüntü değil ama sesli olabilir
Evet.
Evet tabii ki
Öyle biri yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?