Arkadaşlar bir erkek bir kıza neden mesajlaşma esnasında mesajın altına kırmızı kalp koyar ki
3 ay
Arkadaşlar bir erkek bir kıza neden mesajlaşma esnasında mesajın altına kırmızı kalp koyar ki
Cevap
11Cevap
O anki bir mesele, tavır, söz hoşuna gitmiş olabilir.
Ama hep kırmızı kalp atmaya başladı durup dururken
Ama hep kırmızı kalp atmaya başladı durup dururken bide hergün bana rapor veriyor
Hoşlanmaya, sevmeye başlamış demek ki.
Şimdi mi hatırladım 5 yıl geçince flört ettiğimiz yılardır bana kalp atmazdı özelikle kırmızı kalp atmazdı
Ne beş mi yıl? Flört mü etmişsin. Beni aşar bayan. Saygılar.
Aynen 1 yıl ayrılıktan sonra bi kaç ay öncesine barıştık hergün konuşmaya başladık
Kırmızı kalp duyguyu, mavi kalp dostluğu sembolize eder
Kırmızı kalp koyuyor
Yakında sohbeti ısıtır
Biz 5 yıldır flört ediyorduk
E bi zahmet atsın nolmuş yani 5 yıldır flört ediyosanız normal
Ama garip değil mi
Bence şimdiye kadar atmaması daha garip
Dimi işte bunu öğrenmek istiyorum o yüzden sordum
5 yıllık flört olmaz, bence adını koyun artık
Özelden konuşabilir miyiz
Benim için mahsuru yok 😌
Mesele olan kalp mı yoksa kırmızı olması mı
Kırmızı kalp olması
Seni beğenmiş o yüzden
Ne alaka beğenmekle
Başka ne için atar o zaman keyfinden dolayı mı
mesajını beğenmiş olabilir mi he ne dersin?
Ama her mesajıma beğenmez iyi mesajını da bi kırmızı kalp atar insan
Alakası yok flört ettiğimiz dönemde atmazdi
Ne alaka evlenmekle
O iş nasıl oluyor ne mesajı
yatak soguk kalbinle isitalim diyor
Tövbe tövbe ne alaka
Hoşlandığı için
Cidden mi
Şimdi mi hatırladım kaç yıl geçmiş
Yanlış olmuştur belki
Tiki vardır.
eli değmiştir
Aşık aşık 🤣🤣
Değil
Söyledi 5 yıl flört ettik 1 aıl ayrıldık şimdide 5 ay önce barıştık hergün konuşuyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bak şimdi aşkım, kırmızı kalp öyle yanlışlıkla atılan bir emoji değil bence ❤️🔥 Erkekler hele ki mesajlaşmada sembolleri çok hesaplı kullanır. Kırmızı kalp genelde “iltifat ettim ama az da romantizm bekliyorum” vibes’ı verir. Flört enerjisi, hoşlanma sinyali ya da nabız yoklama olabilir. Sana karşı ilgisi yüksek gibi duruyor. Aranızda hafif bir elektrik var mı sence? 💌✨
Ben ona açıldığım ama o sadece sevdığını söyledi karı koca gibi davranıyoruz hergün sabah akşama kadar arama görüntülü arama mesajlaşma bilmem ne günlük ne yaptıklarıyla ilgili ne yaşadıklarıyla nereye gitti ne yediğine kadar rapor istiyom ondan oda anlatıyor hesapta soruyorum bana hesapta veriyor sence bu yaşadığımız şey ne
Aşko bu bildiğin duygusal ilişki olmuş 😅❤️ Resmiyet yok ama bağ var. Sen kalbini kaptırmış gibisin biraz sanki 💌✨