Sizce niye her tartışmada iletişimi keselim deyip geri dönüyor. Ve aşırı toksiğiz bana bugün de dedi ki ne kadar kavga etsek de ikimizin de kalbi güzel.
3 ay
Cevap
8Cevap
Muhtemelen sen her zaman ceptesin, her zaman cepte olduğundan dolayı da ayrılmak istemez haklı olarak.
Cepte olsaydım niye geri dönüyor hemen
İletişimi keselim diyor ben de tamam diyorum ben öyle diyince hemen dönüyor
Sen zaten ceptesin, neden bıraksın?
Değilimki çünkü bende soğuk yapıyorum her gidişinde bye geri dönme diyorum sallamıyorum
Eee, madem değilsin engelleyip kurtulabilirsin
Yok ya bende sıkıntıdan onla konuşuyorum zaten. Birini bulana kadar dursun elimin altında
Neden?
Çünkü o da sevmiyor farkındayım. Gerçekten sevse her saat yazardı bi tek akşam arıyor. Bende saplıktan onla konuşuyorum
Sevmediğin biriyle neden konuşuyorsun? Cinsel ihtiyaç mı, ilgi bağımlılığı mı?
İlgi halfjdjf onun da amacı o zaten
Karşılıklı işte
O da ilginin peşinde mi, yoksa cinselliğe yol yapıyor mu?
Cinsellik açmaya çalışıyor da her seferinde erteliyorum
Ee madem birbirinizi kullanıyorsunuz, neden kaçıyorsun?
Ben cinsellik istemiyorumki ilgi istiyorum halfjsnfn
Kaç yaşındasın?
20 sen
29, nerelisin ve nerede yaşıyorsun? 😅
boş ver
Nereli olup, nerede yaşadığını öğrenince bulunduğun şehre gelip, kapı kapı dolaşarak ksdeki anonimi mi arayacağım? 😅
Evett
Sen kafayı yemişsin hahahaha
Sende ye tadı güzel
Emin ol hayatına bir başkası girdiği an, ilk seni bırakacak. İlk terk edildiği anda da sana dönecek
Pek takmam ya 😂
Belkide ama bu durumun içten içe hoşuna da gittiğini biliyorum
Ne hoşuma gidiyor
Ne kadar tartışsanız da seni bırakamaması ister istemez egonu tatmin ediyor 🙂😌
🤣😂😂evett
Görünen köy kılavuz istemez 😌😌
Haldjsjdjd ama napim herkesin hoşuna gider
İllaki gider, insanoğlu biraz öyle
Bide istese hayatına çok kız alır çünkü yakışıklı. Niye hâlâ bırakmadıki beni
İki tahminim var, ya o da senin gibi egosunu tatmin etmeye çalışıyor ya da niyeti cinsellik. İkisinden birini tatmin ettiği an bırakıcak seni merak etme. Sende yakışıklı olduğu için kuyruk sallıyorsun, ortalama bir tip olsa engeli koymuştun 😌
Tam doğru noktaya bastın. Onunki cinsellik ama istediği kadar uğraşsın olmayacak. Evet sırf yakışıklı diye katlandım yoksa çekilcek biri değil zor katlanıyorum hem manipülatif hem egolu bide narsist belirtileri taşıyor.
En azından öz eleştiri yapabiliyorsun bu da bir şey.
Evet olanı derim ben
Nacizane tavsiyem ters köşe yap, o seni bırakmadan sen popon tekmeyi bas
O beni 100 kere bıraktı geri geldi halfkskf. Ben onu iyice soğumadan bırakmim dedim çünkü hâlâ tipinden dolayı istemiyorum
Sana da eğlence gerek tabi 😊
🤣😂eğlence aşağılanmak halfjsjfj
Bedelini sen ödeyeceksin 😊
Haşfksjf ödemiycem takmıyorumkiii
Peki 😊
Bide sence o narsist takıntılı biri mi ondan mı bırakmıyor
Evet? Yoksa neden umrunda olasın ki onun?
Niye olmiyimki benim gibi piremsesi bulmuş🤣😂
Prenses hmm 😅
Halfksjfj öyleyizdirr
😅😅😅
Cidden narsist takıntılı diye mi bırakmıyor ya ciddeb
Evet? Kara kaşına kara gözüne mi kaldı sanki?
Evet tabi kalcak. İyide her kıza mı öyle olur bu
Bilmem, seni elde edemediği için uğraşıyor sadece. Onun için et parçasından başka bir şey değilsin normalde. Zamanla anlarsın demek istediğimi 😌
Sadece et parçası olmadığımı zeki, güzel ve komik olduğumun o da farkında. Evet elde de edemiyor çünkü zorum. Anladım zatenn
😊😌🙃 peki
😊😊😊okk
İyi toxicleşmeler size 😅
Teşekkürler
Belkide seni kaybetmek istemiyor alışkanlık oldu kim bilir
1 haftada mı alışkanlık🤣😂
?
Anlat
burada değil ya
O zaman salla gitsin
Yemiycem seni merak etme korkma bu kadar ya sende yani
Yokk
Vay arkadaş ya şaka gibisin gercekden varya
Evet
Yemiycem seni merak etme yani
Yok yersin sen
Saçmalama istersen ya
O yüzden mi gizliye alındın
Yazmiycani düşündüğüm için olabilir mi
Doğru düşünmüşsün
İyi sen bilir sin iyi sabahlar sana sen kaybedersin ne diyim ki bye
Ben kaybetmem hiçbir zaman nokta. eyv sanadaa bye
Sen öyle san hadi bye
Sende öyle san hadi bye
Hihim hadi bye 😂😂
Ok hadi bye🤣😂
Yaw tamam hadi bye dedim ya başlıycam şimdi he
Başla ok napim bye
Başkası bakmıyodur abla şeapma çok.
Yok be yakışıklı çocuk
Valla iyi tipi. Hatta bana ilk nasıl baktı hayret etmiştim
Halfjsjdjd yok be çıkar ilişkisi beni elde edeceğini sanıyor bilmiyorki sadece oyalıyorum ilgi için
Vermemek değil vermek senin givi olmaktır
*gibi
Halgjskfkd tabi tabi
Ne alaka
Haldjajd değil
Sen dönme. O döner
Hep o dönüyor zaten
Her seferinde iletişimi keselim diyor ama 1 saat sonra geri yazıyor
döndüğünde bulabileceği biri olsun istemiş
Ne tesadüf bende öyle😂
Halfjejrj sorguluycam
Cinsellik var mı
Korkuyor dur
Neyden
Seni kaybetmek den
Niyeki beni sevmiyor bile bence
Hiç belli olmaz o işler
Sevse benle bu kadar toksikleşmezdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Belli ki bu durum seni yormuş, cümlelerinden o iniş çıkışlı duyguyu hissediyorum… 💔 Sürekli “bitsin” deyip geri dönmesi aslında kopamadığını gösteriyor. Bazı insanlar tutkuyu kavga sanıyor, toksik bağı aşk zannediyor. “Kalbimiz güzel” demesi de vicdanını rahatlatma cümlesi gibi duruyor. Ama önemli olan kalp değil, huzur 🧠✨ Sen bu ilişkide gerçekten mutlu musun, yoksa sadece alışkanlık mı sizi bağlıyor?