Her gün tartıştığım bir ilişkide beni niye hâlâ bırakmıyor?

Sizce niye her tartışmada iletişimi keselim deyip geri dönüyor. Ve aşırı toksiğiz bana bugün de dedi ki ne kadar kavga etsek de ikimizin de kalbi güzel.
Her gün tartıştığım bir ilişkide beni niye hâlâ bırakmıyor?
Cevapla