Erkek arkadasım bana aşık ama ben onu bir türlü sevemiyorum keske sevebilsem ama olmuyor özlemiyorum?

Yıllarca görmesem özlemem sesini duymak istemem. Onunla neden hâlâ beraberim bilmiyorum o çok iyi bir insan gereksiz fazla iyi ama olmuyor içimde ona karşı bir his yok onun yanında olmamam gerekiyormuş gibi hissediyorum bi his var içimde yaptığım yanlış gibi. Kaderimdeki adamın duası mı bu? Kimseyi sevemiyorum bakmak bile istemiyorum. Ne yapacağım bilmiyorum onu üzmek de istemiyorum😭😭😭 çok zorlanıyorum vicdan azabı çekiyorum

Güncellemeler
3 ay
Daha gencim sanki geç kalmış gibi triplere girmişim sanki beni seveni bıraksam bi daha kimse beni böyle sevmeyecek gibi hissediyorum
Erkek arkadasım bana aşık ama ben onu bir türlü sevemiyorum keske sevebilsem ama olmuyor özlemiyorum?
Cevapla