Parasızlıktan değil de Alman usulü takılıyor diyelim. Hesabınızı ödemezse gözünüzden düşer mi?
3 ay
Parasızlıktan değil de Alman usulü takılıyor diyelim. Hesabınızı ödemezse gözünüzden düşer mi?
Benim sevdiğim erkek aynı zamanda seçtiğim erkektir. O kişi de ona uygun olur. Yani bu tarz şeyleri sorun etmez. Yeri gelir hesabi ortakta öderiz. Ya da o öder. Ama bunların üçün besin hesabını ne ben yaparim ne de o. Nasıl denk gelirse ödenir. Ödemek isterse ilk buluşmada kalıpta ısrar etmem. Kibar bir şekilde teşekkür ederim bur dahakine benden olsun derim. Ama bir erkek kadın da ödemeli diye atmaca gibi hali hazırda iki içtiğimiz kahvenin hesabini bekliyorsa ondan bir cacık zaten olmaz. Fazla hesapcidir o kişi bence kadınını sevmiyordur cimridir
Bence bu biraz vibe meselesi ya 😌 İlk buluşmada hesabı bölüşmek bana direkt “eksi puan” yazdırmaz. Ama o enerjiyi nasıl verdiğin önemli. Cimrilik gibi gelirse soğurum, eşitlik ve saygı hissi verirse tatlı bulurum ✨ Ben bazen erkek teklif edince mutlu oluyorum, jest hissi hoşuma gidiyor. Sonuçta önemli olan niyet 💕 Sen ilk buluşmada nasıl yapıyorsun?
Cevap
2Cevap
ben öderim
Yani aslında bu davet edene bağlı sen davet et o ödesin oldu, birlikte karar verilmişse alman usulü mantıklı
Ben kendim öderim, başkasına ödetmem ama ödemeyi teklif etmesini isterim çünkü centilmenlik olarak görüyorum bu davranışı 😅
Böyle biriyle olmadım ama kimse benim hesabımı ödemek zorunda değil.
Yoo düşmez. Ona güvenip de gitmiyorum sonuçta ben o yemeğe.
Minnet etmem param var ona mı kaldım
İlk günden öyle bir mecburiyeti yok puanlama girer devreye
Alman yapabilir sorun yok
Olması gereken bu zaten
Evet düşer
Daha da görüşmem
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?