Görüşeceğim erkek rezervasyon gerekir değil mi diye bana soruyor 🤦🤷 neyse özellikle sigara içilmeyen alan olsun demeyeceğim.. bakalım kendisi düşünecek mi beni? Sınıfta kalmak üzere 😂😂
3 ay
Görüşeceğim erkek rezervasyon gerekir değil mi diye bana soruyor 🤦🤷 neyse özellikle sigara içilmeyen alan olsun demeyeceğim.. bakalım kendisi düşünecek mi beni? Sınıfta kalmak üzere 😂😂
Yemeğe çıkalım diyorsa aşağı yukarı ne sevdiğini bilir ya da gitmek istediği yere seni de götürür ya tabiki rezervasyonu o yapacak davet etmiş o kadar. Sigara içmediğini de sevmediğini de biliyorsa sigarasız alan tercih etmeli
Di mi görgü kuralı bunlar
Erkek herşeyi önden ayarlar hazırlar masayı bile süsletir. Araba ile kadını kapıdan alıp sürpriz yapar. İyi bir mekan tercih etmiştir umarım iyi eğlenceler 😁
Sence böyle diyen adam tercih etmiş midir bilemedim 😂 Mekanı ben seçtim zaten, benim evime yakın olmasını istedim. Birakmaz mirakmaz taksiye atlar giderim 😂
Bir dene ne olacak en fazla yemek yemiş olursun 😁 yemek parasını sen ödemede sonra 😅😅😅
2000-3000 tutar herhalde. İftar menüleri insanı kazığa oturtmak için yapılmış 😂😂😂 hayır dicem şimdi Ramazan'dan sonra olsun, yine başa döncez, madem öyle erteliyorsun bulusmayalim diyecek 😂 dedim ismarlasin madem çok istiyormuş görüşmek 😂
Seni görmek istiyorsa bazı şeylere katlanmalı yok öyle bedavaya 😁😁😁
Haha aynen 😂😂
Flörtün minik sınavlarını seviyorum yalnız 😌✨ Şimdi bak, daveti o yaptıysa rezervasyonu da onun düşünmesi tatlı bir jest olur tabii. Özellikle sigara içilmeyen alan detayı var ya, işte orası ince düşünce puanı 💅🏼 Sen söylemeden fark ederse artı yazar hanesine. Ama “rezervasyon gerekir mi” diye sorması da aslında planlı olmak istediğini gösteriyor. Sence heyecanlı mı biraz? 😏💕
Cevap
12Cevap
Erkek yaptırması gerek, sigara içilmeyen dedin, ya o sigara içiyor ise 😅 ikiniz şu an için bu detaylarınıza hakim değil sanır isem 🙂
O sigara içiyor. Ama bence esas içmeyen ve rahatsız olan düşünülmeli. Sonuçta içen dışarı çıkıp içip gelebilir. Benim nefesim darlanmak zorunda değil yani. 🤣
Haha son durum için soruma gelll 🤣🤣
Emin ol düşünmemiştir hayal kırıklığı olacak nereden bildiğimi sorma sakın sjdjkssk
Büyük ihtimalle sigara içilen alanda oturcaz bir şey demezsem. Erkekler düz mantık çünkü. Neyse hemen yiyip kalkarız o da iyi olur zamanımı almasın 😂 ama düşünürse de yani kalbimi fethedebilir 😂
Bundan bir cacık olmaz tamamen hissel yeminle bak etkilenme yorumumdan ama durum bu shdjjsjjs
Ne rezervasyonu ya iftar çadırına götürsün yeter 😂
Hahahahaah iftar çadırına gidiyormusuz 😂😂😂
Kendin git yani çok da zor değil
Bence rezervasyonu sizin çıkacağımızı bilen 3. bir kişi yaptırsın.. ikinizede supriz olsun...:)))
Rezervasyonu ve mekanı erkek seçmeli puanlamak da bizde
Erkek rezerve eder istersen sende olur ancak hesabı erkek öder
Erkek yaptırır tabikii zaten direkt sınıfta kalmış sana sorarak msjsndn
Ne kasıntı karaktersin sen öyle, ömür törpüsü :d
Ne rezervasyonu gidip oturacaksiniz boş yere.
Esnaf lokantası mı kardeşim bu? Hiç mi gurme yerlerde datee gitmediniz ya shjdjsksk
@öğrenimelemanı lüks restoranlarda bile boş yerler var, ekonomi kötü
Date ne abi sevgili desenize şuna
@66Zuzula66 her buluştuğunuzla hemen sevgili mi oluyorsunuz bu nasıl yokluk shdjjs
Date sevglili anlamına gelmiyor mu ayrıca tanımadığım birini yemeye çıkarıcak kadar cömert değilim ben hesabı kitleyip bi daha görüşecigimşsşn bi garantisi yok
@öğrenimelemanı sevgilim değil henüz sevgilim demek için çok erken ahahajahskafbdkdk 😂😂😂😂
@66Zuzula66 öf köyüne dön bence
İftar zamanı boş yer bulunmaz ya zor bence
Köy önceden güzeldi oraya da sizler işgal ettiniz ilgalciiileeeer 😂
@66Zuzula66 ya işte o parayı gözden çıkarmış birisi, evi arabası var, mühendis. O miktar onun için hiç bir şeydir..
Elektrik alınmadıysa ne yapsın iyi misiniz ya.. bu arada erkekler hep parayı başa vurur durur ama kadın bunu yapmaz.. para muhabbetinin şu şekil yapılması bile aşırı itici ya.. benim elektrik alamadığım çok erkek için hesap ödemişliğim de vardır helal olsun hepsi.. arkasından atmayız boşa masraf diye erkekler gibi
Mesele para değil mesele sizin güvenilmez oldugunuz ben liseye girerken kız arkadaşım pırlanta al bana diyordu he yrrm tabi alayım da ayrıldığımız da bozdurup başkalarıyla ye parayı benim maaşım da iyi ona bakarsan ama enayi yerine koydurtmam kendimi bilmem anlatabildimmi
@66Zuzula66 abicim git o zaman o tarz kızlara kus kinini
Sana kusmadım ki yıskrdlai kıza diyorum
Yukardaki
@66Zuzula66 işte orada harcayacagin parayı gözden çıkarabileceğin bir meblağ olarak belirleyeceksin. Sonuçta sen de kızdan elektrik almayabilirsin..
@66Zuzula66 o da paraya ihtiyacı olan birisine emin ol hiç benzemiyor… istese gider kendi yer içer zaten. Sizin kıytırık hemcinsinizin davetine kalmadı
Sakin ol niye sinirlendin bu kadar eleştiriye açık ol biraz sen erkeklere saydırdığında ben bir şey diyomuyum
@öğrenimelemanı yahu türk erkekleri zaten dünyada birinci sırada hesap ödemede. Ve hesap muhabbetine sizden başka takılan yok. Bir erkek hesabınızı ödemese gözden siliyorsunuz. Gel bakalım yurt dışına hesabını ödeyecek erken bulabilecek misin, her şey alman usulü burada.
@66Zuzula66 diyemezsin zaten hep haklı saydırdığım için sjjdjsksk
Yoo haklı değilsin 😂
@öğrenimelemanı sanki biz erkekler bize bir şey ismarlasin diye mi buluşuyoruz? Beni görmek isteyen o Ramazan Ramazan.. ben de tanışmak istiyorum ama bekleyebilirim. İftarı evde yapmayı daha çok tercih ederim ben. O beklemek istemiyor belki de romantik iftar yapmak istiyor. Davet eden o 😂
Sanki onun ismarlayacagi şeye çok mu ihtiyacım var yani 😂
Siz olmasanız bile kızların yüzde doksanı o kafada yalnız
Bazı erkeklerin bakış açısı bu oluyor..
Neyse bu çocuktan olmaz özetle ama hesapla alakası yok ince düşünen birisi değil ondan ahdjsjjsjssj
Senin var mı sev?
Bunu polemik olsun diye değil, sadece başımdan geçen bir şeyi anlatmak istediğim için yazıyorum. Davet eden öder kültürü bir tek bizde var. Bize mantıklı gelir, davet ediyorsa öder deriz. Ben Avustralyadayim, Sri Lanka'lı hocam var, beni yemeğe davet etti. Ben Türk yemeklerine bayılıyorum gidelim yiyelim dedi bende olur dedim. Adamın burada 14 tane evi var, kendisi kursta hoca, üniversitede hoca, bankada danışman, ve avukat. Haftalık hesabında en az 15-20 bin dolar arası para oynuyor. 150 dolar yemek hesabi geldi, ben nezaketten ben öderim dedim, o da hayır yarı yarıya ödenir burada her şey dedi 😅
Sınıfta kalmış bence :D
Hayatında ilk defa yemeğe mi çıkıyor yoksa 😃
Bakkal yapar kim yapacak davet eden yapar 😃
Belki rezervli bir yere götürmeyecektir 👍
Ramazan ayındayız
Çok çok kalabalık değil restoranlar 👍 aşırı değil yani..
Öyle mi dersin
Evet evet 👍
Erkek tabiki eğer başka konular yoksa
Parası olan 😁
Kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?