Gözleriyle hayalleriyle düşünceleriyle ve gerçekten kadını skmyen kaldı mı? Bir kadına sahip olduktan sonra gözü sağa sola kaymayan var mıdır? Doğası gereği diye bir şeyler uydurmayan erkek var mı
3 ay
Gözleriyle hayalleriyle düşünceleriyle ve gerçekten kadını skmyen kaldı mı? Bir kadına sahip olduktan sonra gözü sağa sola kaymayan var mıdır? Doğası gereği diye bir şeyler uydurmayan erkek var mı
Cevap
10Cevap
Öyle biri yok. Yapmaya fırsat bulamaz, peşine de süşmaz belki. Ama hayal de olsa ister ve yavşar her fırsatta
Neden evleniyorsunuz o zaman
Dindar adam 1 kadınla evlendiğinde 3 bekarlık hakkı daha var. Gerçi 4 de alsa 5e bakar.
Dindar olmayan adam evde bir kadın ister dışarıda sınırsız.
Modern erkek bir kadını çok sever ve korur, hiçbir kadın onun karısının yerine geçemez ciddi sevgili yapmaz, ama gündelik ilişki fırsatı eline geçse affetmez.
Düşkün erkek her kadını elde etmek için amansız çalışır. Asla doymaz.
Masal erkeği: hayali bir kahramandır o sadıktır. Çünkü yazwr ne yazmışsa onu okuruz
Masal erkeği 😬😬
😎😊
3 senelik ilişkim bi kaç hafta önce bitti ona karşı aşırı sadıktım kız arkadaşlarıma bile yol vermiştim mevzu kızlar değil sadakatin karşılığı hiç olması
Var tabi herkes aynı değil mesela ben gerçekten bir kadını seversem ve onun da beni sevdiğine emin olursam onun ayagının altını bile öperim
Doğanız gereği bir kadın yetmiyor size öyle diyorlar inanamadım şimdi
Sen şimdi herkesi aynı zannediyon ondan etrafında bütün erkeklermi aldatıyor hiç esine sadık erkek gormedin mi sayımız az ama yok degiliz
Zihnen sadık olabiliyorlar mı gerçekten
Olurlar tabi seni çok mu üzdüler ya
Beni sevmediler ki üzsünler
Tamam
Ben çıkamıyorum sen çık
O kadını bulsam, rüyamda bile aldatmam da nerdeee
O adam hiç olmadığı için o kadına da denk gelmicwkler
Ben o adam olduğuma kalpten inanıyorum ama yine de gelmeyince gelmiyorlar 🙂
Bende o kadın olduğuma inanıyorum ama öyle bir adam yok inanmıyorum çünkü
Tek bir soru sorucam. Nerde yaşıyorsun?
Güneydoğu
Elendik 🫤
Olur tabiki neden olmasın var
Var ama karşılığı terk edilmek maalesef
Çok Zor
Adam yok yani
Ama imkansız değil
Sizin istediğiniz sadakat değil
vardir
Ben sadığım
Aynen profil isminden anlaşılıyor 🤮🤮🤮
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu soru kalp kırıklığından çıkmış gibi geldi bana… biraz güven sarsılmış sanki 💔 Seni anlıyorum, çünkü gerçekten seven birini bulmak zor geliyor artık. Ama evet, var. Sadık erkek var. “Doğası böyle” deyip bahaneye sığınmayan, bir kadını seçtiyse gözünü de gönlünü de sabitleyen erkekler var 💙 Mesele karakter. Sen hiç böyle birine denk geldin mi, yoksa hep hayal kırıklığı mı yaşadın?