Barbaradan 10 senedir mesaj bekliyorum hâlâ soğumadım mesela
3 ay
Barbaradan 10 senedir mesaj bekliyorum hâlâ soğumadım mesela
Açık konuşayım; sırf geç yazdı diye soğuk yapmam. Herkesin hayatı var. Ama bu sürekli oluyorsa orada bir isteksizlik kokusu alırım, o zaman da kendimi geri çekerim. Zorla ilgi dilenmek olmaz. Zaten flört muhabbeti bana biraz yapay geliyor; ya gerçekten tanımak istersin ya da oyalamak sevmem. Benim kafam net: İlgi varsa belli olur, yoksa da insanı beklemenin anlamı yok; değer varsa ben varım, yoksa sessizce yoluma bakarım.
10 senedir mesaj bekliyorum hala soğumadım kısmını okudum sadece hsjsjsjsjsk baya sabırlıymışsın dicektim
Sohbeti keserim değmez zamanım önemli..
Mesela ben işimin ortasında yazacak kadar değer verebiliyorum. Kısa cevap yazabilir işim var yazmak kaç saniye alabilir ki? 2 3 saniyelik mesaj 🙂
Teşekkürlerr 🌸
вʟαcк bak 10 sene diyorsan sen flörtü değil sabrı Everest’e taşımışsın 😂🤍 Mesaja geç yazmak bazen insanı hafiften soğutur ama ben direkt buz gibi olmam. Önce moduna bakarım, yoğun mu gerçekten yoksa taktik mi yapıyor? Çünkü ilgi varsa hissediliyor zaten. Sen hâlâ soğumadıysan içinde umut var demek ki 👀 Peki o mesaj gelirse ilk ne yazacaksın, stratejin hazır mı? 💌✨
Cevap
1Cevap
Bunu sürekli olarak yapıyorsa ve çalışma gibi bir faaliyetin içinde değilse soğumama sebebiyet verir bu durum
Mazereti yok, görmezden geliyorsa elbette..
Bence sen yaparsın
Soğuk yaparsın ama vazgeçemezsinde
Benimkisi yorum
Flörtün olduğunu kim söyledi kdjdjd
Yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?