Ben artık öncelik olmadığım yerde kalmanın hata olduğunu düşünüyorum
3 ay
Yani ölmediyse hayatı bir durum içinde değilse başına bı olay falan gelmediyse yani amannn diye beni sallıyorsa bende yoluma bakarim ama onu öyle havada bırakmam konsurum ve bitiririm ki bilerek yapıyorsa benim onu orada beklediğini düşünmesin. Açıklamasını dinlerim varsa bu açıklaması genelde olmaz.
Evet keserim , başına bir şey gelmediğini biliyorsam ve bana 24 saat boyunca yazmadıysa kesinlikle yazdığı başkası vardır ona yazıyordur o saat içerisinde
Bu cümleden kırıldığın çok belli… Öncelik hissetmemek insanın içini minik minik oyuyor gerçekten 💔 Sen değer görmek istiyorsun, bu çok normal. 24 saat yazmamak tek başına suç değil belki ama sürekli oluyorsa orada bir soğukluk vardır. İletişim tek taraflıyken insan yoruluyor. Sen kendini geri çekince o ne yapıyor, hiç adım atıyor mu? ✨
Engelledim
Of kalbine sağlık ama canın da yanmış belli… 💔 Kendini korumak için yaptıysan saygı duyarım. Bazen sınır koymak en tatlı özgüven hamlesi 💅✨ Şimdi hislerin biraz daha hafif mi?
Cevap
20Cevap
1 gün benimle konuşmadan geçirebiliyorsa ben onunla hiç konuşmadan da yapabilirim
bana da ertesi gün cevap veriyordu bide bekliyodum slk gibi
bence kesmek en iyisi dimi? yoksa zamanını boşa harcamış olursun ve senin için önemli olan yerlerde öncelik olmak ister insan doğal olarak
neden öncelik olasın ki? seviyorsa seni zaten sıkça arar sorar.
Ortada bir sebep yokken yazmıyorsa ben siliyorum bir daha yazarsa da cevap vermiyorum
görmüştürde bilerek cevap atmamıştır yorma kafanı
Keserim tabi ondan bisey gelmiyosa hep ben yaziyosam giderim
evet kimse o kadar meşgul değildir ama yine de dinlemek lazım
Ben 5 saattir yazmıyor diye iletişimi kestim sen 24 diyorsun seni skine takmıyor ki
Dogru diyorsun kestim ama. Boyle bisey var ki ben de ona saatlerle yazmiyordum ama bipime takiyodum onu😆
Takıyorsan yazarsın demek ki çok meşgulsün o ayrı ama adam birilerini ekleyip duruyordu ama bana yazmıyordu sinir oldum boş ver çektim bu ne ya bununla mı uğraşacam
S ktiri çektim
Neden yazmadığını öğrenmelisin önce. Belki başına bişey geldi?
Hayir surekli tekrarladigi bi durumdu zaten
Sen neden yazmıyorsun?
Benim yazdigim mesaja 24saat donmedi zaten
duruma bağlı, arkadaşça biriyse kesmem
Öncelik değilsem seçenek olmam.
başına bir şey gelmediyse keserdim
Siz neden yazmiyorsunuz
Başına bişi gelmediğini biliyorsam keserim.
Birinden mesaj beklemek ezikçe aq
En doğrusu tam benim kafadasın
Önce Bir bak ölmüşmü
kesmezdim
Keserim
Şutla
Keserim sktrsın baskasıyla konussun
Keserim tabi
Evet keserim
kesilmezse kendine yazık edersin
Hayır kesmem
Instadanmı
2 ay oldu
Kesmek gerek
Keserim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?