Eski sevgilim 1 yıl sonra neden yazdı, şu an sevgilim varken ona ne cevap vermeliyim?

Geçen yıl ayrılmıştık şimdi neden yazdı anlayamadım sizce ne yazmalıyım?

Eski sevgilim 1 yıl sonra neden yazdı, şu an sevgilim varken ona ne cevap vermeliyim?
Cevapla