Geçen yıl ayrılmıştık şimdi neden yazdı anlayamadım sizce ne yazmalıyım?
3 ay
Geçen yıl ayrılmıştık şimdi neden yazdı anlayamadım sizce ne yazmalıyım?
1. Ne yazmış mesajda?
2. Eskiyse ve madem meseleyi kapattın yeni sevgili yaptın cevap vermez veya engellersin. Ne yazayim diye sorman da bir kafa karışıklığı değil mi?
3. Kafa karışıklığı yok saygımı yitirmedim ona diyorsan da helal olsun
sabah günaydın yazmış sadece evet kafam karışık falan değil en son ben engelleyerek bitirdim saygım var diyebilirim
Saygın olsa engellemezdin bu da bir çelişki. Sana takıntılı olacağını düşündün muhtemelen bir daha yazmasın ben yeni ilişkimde rahatsız olmayayım diye. O da bu süre icinde boşluğa düştü yeni birini bulamadi ve tekrar şansını deniyor. Cok da büyük keramet aramana gerek yok
1 yıl sonra eski sevgilin istediğini bulamamış , senin gibisiyle olamamış Sanada geri dönmek istiyor. Bana göre kabul etme ve sevgilin varken eski sevgiline neden cevap veriyorsun ki? engelle
cevap vermek derken sohbet etmek amacıyla değil zaten sevgilim var beni rahatsız etme demem saçma mı olur diye soruyorum aslında
Bu mesaj biraz kafanı karıştırmış belli ki… Hem eski defter açılmış hem senin şu an bir ilişkin var 💘 Önce şunu netleştirmen lazım: Sen şu an mutlu musun? Eğer sevgilinle iyisen, eski sevgilinin yazması sadece geçmişten gelen bir yoklama olabilir. Meraktan, yalnızlıktan ya da egodan yazmış olabilir 🙃
Cevap vereceksen de net ol derim. “Şu an bir ilişkim var, yazman doğru olmaz” gibi sade ve sınır koyan bir mesaj yeterli. Peki içten içe onda kalan bir şey var mı, yoksa sadece şaşırdın mı?
yani ya meraktan ya yalnızlıktan ya da egodan yazmıştır özlediği için olamaz kesinlikle öyle mi?
Aşko özlemek de olabilir tabii 😌 Ama özlemek her zaman geri dönmek demek değil 💅✨ Sen kalbini yokla önce 💘
@Ticarii direkt yazmim mi yoksa sevgilim var diyip göndereyim mi
Cevap
5Cevap
Bak boşlukta hissetmiştir senin onu sevdigin günleri özlemiştir tekrar senden o sevgiyi alıp seni ortada bırakacak o yüzden sen sen ol bu hataya düşme engelle gitsi. Sertçe tepkini koy
Büyük ihtimalle boşlukta kaldı. Sevgili yapamadı ve sana yazdı. Eminim diğer eski sevgililerinin hepsine yazmıştır erkeklerde arada böyle oluyor. Ve senin kendine saygın ve suanki sevgiline saygın var ise engellersin
İkisindende penis fotosu iste çükü büyük olan kazanır de
Cevap vermemelisin sil ya da engelle
Onunlads devam etsene ikisini ayni ands götür
Niye yaziyosn onu anlamadım amaç
Engelle
Fazla mal göz cıkarmaz
Eski defterleri yoklamış engelle
Hoşuna gittimi yazmadı
Engelle geç
Cevap verme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?