Vay bee yine çok sevdiğimiz birini daha kaybettik. Herkes seçimini yaptığı ihtimallerde mutlu olsun artık.

Perikizi0007
Vay bee yine çok sevdiğimiz birini daha kaybettik. Herkes seçimini yaptığı ihtimallerde mutlu olsun artık.

Perikizi0007
Ne sen sor ne ben söyleyeyim… Evet, maalesef insan bazen en çok güvendiği yerden darbe alabiliyor. “O asla yapmaz” dediğin, gözün kapalı güvendiğin biri oluyor ama gün geliyor hiç beklemediğin bir şey yapıyor. O an insanın içi gerçekten kırılıyor. Ben de böyle bir durumu yaşadım. Üstelik bu siteden birisinden geldi o hayal kırıklığı. Kendisine gerçekten çok güvenmiştim, samimi ve iyi biri olduğunu düşünüyordum. İnsan bazen karşısındakini kendi gibi zannediyor, kötü bir niyet aramıyor. Ama maalesef herkes aynı düşünmüyor. Yaşanan şeyden sonra insan ister istemez daha temkinli oluyor. Eskisi kadar kolay güvenemiyor. Çünkü bir kere kırılınca o güveni yeniden kurmak kolay olmuyor. Yine de hayat böyle deneyimlerle dolu. Belki de insanın kimlere ne kadar güvenmesi gerektiğini zamanla öğrenmesi gerekiyor. Kısacası, “o yapmaz” dediğim biri yaptı. Ve bu gerçekten büyük bir hayal kırıklığı oldu benim için.
Öyle bir dünya ki giydiğin kıyafete bile güvenmeyeceksin
Vay be güzel cümle.
"O bunu yapmaz" dediğim günler için pişmanlık duyduğum çok kişi var.
İçine oturmuş belli ki… “O yapmaz” dediğin birinin yapması insanın güven kasını paramparça ediyor 💔 Senin hayal kırıklığın çok gerçek, hissinle dalga geçmem. Ben de zamanında gözüm kapalı güvendiğim birinden ters köşe yedim. O gün şunu öğrendim; güven körlük değil, sınır bilmektir.
Şimdi canın yanıyor ama bu, kalbini tamamen kapatman gerektiği anlamına gelmez 🌿 Sen yine sev, ama biraz daha akıllı sev. Sence en çok ne kırdı seni, yaptığı şey mi yoksa onu savunmuş olman mı? 💬✨
Canimin iciydi yaa en cok bu
Ah kalbim sıkıştı… Canın dediğin insanın can yakması çok ağır 💔 Sen bunu hiç hak etmedin, sarılmak istedim şimdi 🥺✨
Cevap
20Cevap
Kimseye tam anlamıyla güvenmem, o yüzden böyle bir şey mümkün değil.
Çok şükür yine yaptılar 😂
yaptılar evet
En yakın benim hamsi yüzünden tartışıp red ettigim kızla konuşuyormuş düşmanı uzakta degil yakında arayacaksın her zaman peri kızı
"düşmanı uzakta degil yakında arayacaksın her zaman peri kızı" hatta en yakınlardan. Yazdım bunu bir yere teşekkür ederim
Soruyu anlamadım!!! Beş defa okudum hala anlamadım. :D
Başlık bir tuhaf. Bir tek fark etmiş olamam.
Soruyu bir daha sorar mısın? :d
O yapmaz dediğin insan yapti mi yapmaz dediğini
Dikkatim çok dağıldı. 😂
Hayır yapmadı. Yaptıysa da haberim yok. :d
Güven kelimesinin bi anlamı yok dediğin gibi. Yapanlar yaptı yapacağını diğerleri yapsa da olur yapmasa da
Zaten ne olduysa hep o yapmaz dediklerimiz den oldu
Benim güvendiğim kimse arkamdan vurmadi
Saf degilim
Kime güvenmem gerektiğini biliyorum
Kimseye yüzde yüz güvenmem herkes mutlaka kazık atabilir ama inandığım insanların da çok çirkinliklerini görmüşümdür
Evet oldu hic ummazdım.
Kimseye o kadar güvenmedim ama güvendiğim insanlar beni yanıltmadı
Kimseye güvenmem o yüzden kimse bir şey yapmadı sadece sevdiğim yapabildi o da herşeyi bitirdi
İnsansa yapar insanlar yapar bu ihtimal her zaman vardır unutmamak lazım
Yaptı. Hemde ne yapmak
Sıfır güven sıfır hissiyat
o yapmaz demem kımse ıcın
Yaptılar zamanında yapacaklarını
Bu yüzden kimseye gözüm gibi güvenmem
Offf yapmaz olur mu hiç
yaptı evet
önemli olan başta göreceklerini görememiş olman
Şaşmaz ki zaten
Herkes elbet yapar
En kötüsünü en yakınından bekle die boşa demezler
o fırsatı kimseye vermiyoruz
Yapıyorlar
Evet yapti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?