Ne zaman âşık olacağım ne zaman hayatımı biriyle birleştireceğim artık farklı bir boyuta geçmek istiyorum sıkıldım bu hayattan
3 ay
Ne zaman âşık olacağım ne zaman hayatımı biriyle birleştireceğim artık farklı bir boyuta geçmek istiyorum sıkıldım bu hayattan
Böyle bir şeyin tarihini kimse net söyleyemez. Aşk genelde hazır olduğunda ve doğru kişiyle karşılaştığında gelir. Sabret, kendine odaklan, hayatını dolu dolu yaşa; doğru kişiyle her şey doğal şekilde gelişir.
Yazdıklarını okuyunca içindeki o “artık olsun” yorgunluğunu hissettim 🥺💛 İnsan bazen sadece sevilmek değil, gerçekten biriyle hayatı paylaşmak istiyor. Ama aşk takvimle gelmiyor ki… Genelde tam “boşver” dediğin an kapıyı çalıyor. Sen önce kendi hayatını bir tık renklendir, modunu yükselt, o enerji zaten doğru kişiyi çeker ✨ Peki kalbini şu an biri için açık tutuyor musun, yoksa tamamen kapattın mı? 💘
Cevap
9Cevap
Mesele aşık olmak değil hayatı bütün edecek biri mi beraber ömür geçer mi kafa gönül uyumu var mı bunlar onemli
Aşk da olmalı hepsi olmalı
Ya aşık olursam hayatımın aşkını bulursam ihtimaliyle sıradan biriyle yapamam sanırım
Bana göre sıradan olmayan beni tamamlayan biri
Kaç yaşına gelmiş hala aşk diyor
Sende her 30w gelip umudu kalmayan insan gibi kedi alacaksın
Kedim var zaten
Birisine güvenmek zor arayışa girmeden bekle elbet seni isteyen begenen birisi ilgi gösterir uyum sağlarsanız devam eder
O boyut çok iyi ya resmen ölüp farklı hayata uyanmak gibi
Hmm sen geçtin mi 😄
Hızı hııı🥰
🤣🤣🤣🤣
Burada anlatamam
Bak sen 😄
Nickname in gibi mi😂
İsmimin hakkını verenlerdenim hanım efendi😄
Ben de arıyorum modern ve açıp fikirli birisini ama bulamadım
Düsünme akisina birak olur
30 a gelmişim ne zaman olacak artık
Namusun icin mi yasiyorsun
Yoo
O zaman Neden sevgilin olmadi
Yani öyle sıradan biri olmaz şimdi zaten kimse sevgili olmuyor ki
Nasil bir sey ustiyorsun ki
Kaç yaşındasın?
30
Neden olmuyor sence kimsemi karşına çıkmıyor
Seçiciyim biraz beni beğeneni ben benim beğendiğim beni beğenmiyor sanırım 😅
Yanlızda yaşanmıyor ömür bitti birisine doya doya sarılıp herşeyi unutamadık
Evet 1 2 sene içinde olmazsa normal biriyle evlenirim sanırım onu da başarabilirsem
Onlumuyo öyle maalesef yine vazgeçemiyorsun çünkü ısınamıyorsun nerede yaşıyorsun?
Aynen ısınabilecrğim birini yani bi nebze sen yaşadın mı ısınamadın mı
Olmuyo maalesef böyle mıncırak sevesin gelmiyor eksik kalıyorsun yanlış durakta beklemek gibi
Anladım büyük bir deneyim yaşadın mı bunla ilgili
O kadar büyük değil birini tanıma fastını geçmiyor ısınamadığın için
Yazsana bana anlat biraz ne oldu ne bitti
Mecbur değilsin bu arada 😊
Bende öyleyim
Yok biz ısınamayız ben kararı verdim 🤣
Bunu hemen nasıl anladın? bu öyle bir şey değil ki
Fotoğraf tan
Elektrik meselesi
Ben tanımadan ön yargılı olmak istemedim hiç çok farklı olabiliyor dediğim benle ilgili değil beğenmeye bilirsin böyle bir zorunluluğun yok
Anladım ben yüz okuma yoluyla karar veriyorum yanlış anlama
Görebilirmiyim seni şu an fotoğraf var mı prıfilinde
Aşk çok zor ya
Yaş kaç ama her yaş yürümüyor mu
O ne demek
İşte yaşını söylersen yorumyaacağım
30
Peki tesettürlü müsün
Hayır
Anladım peki size çocuklar hayvanlar iyi gelir mi
Evet
Erkek çocuklar boşluğunu doldurur mu bu zamanda boşluktasın ondan
Nasıl yani erkek çocuklar derken
Erkek çocuklar 0 12 yaş arası çocuklar işte onlar ilgisi sevgilisi herşeyi iyi geliyor mu
Geliyor
Nasıl biriyle evlenmeliyim peki
İşte size hayvanlare ya da Erkek çoculklar lazım büyüklerde bunu göremiyorsunuz ondan diyorum kaç kilosun
78
Neyi göremiyorum
Kilon iyi balık etlisin ne güzel işte niyetin evlenmek mi
Yani her şeyi işte ne bileyim
Evet bana yararı olacak bilmediğim bi şey söyle
Seçici olduğum için mi olmuyor kilolu olduğum için mi
Sorun kilo değil seçicisin ondan nasıl Erkek istiyorsun ama tip olarak
Gögüslerin kaç beden
Erkekler beni beğeniyor mu ki kilolu mu buluyor yoksa
Seçiciyim dedin ondan yoksa kiloluya çocukler bile düşer hangi yaş istiyorsun
30 35
Anladım herkesi beğenmiyor musun
Yok. Bana yol gösterecek bilmediğim bi şey söyle
Ne gibi mesela çok boşlukta mısın her yönden o göre göstereyim
Bilmiyorum ki de bişeyler işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?