Herkesi seviyorum ama sevilmiyorum diyor o zaman sevilenler kim aşktan yüzü gülen yok mu evliler bile aldatıyor biz ne yapacağız
3 ay
Aşk diye bir şey yok dış görünüşü ya da başka biri hoşuna giden birine duyulan duyguya aşk deniyor o özellikleri daha iyi olan birini görünce de eskisini aldatıp ona aşık oluyorsun işte
evet tam 1 sene hersey yolundaydı ve gercekten mutluydum insaatta calısıyor olmama ragmen şimdi biraz daha statü sahibi ama iletişim kuramayan birine dönüştüm ya da fazla iletişimden birine bağlanmaktan kacar hale büründüm
Çok düşünmemek ve akışına bırakıp vaktini doldurmak en iyisi
Gerçekten aşktan yana yüzü gülen çok az insan var sosyal medya olduğundan beri kimse tek kişi ile mutlu olamıyor fazlasını istiyor memnun olmuyor saçma bir hale gelmeye başladı
Bu soruyu sorarken içinde biraz kırgınlık ve umutsuzluk var gibi hissettim… 🥺 Kalbin çok güzel belli ki, seviyorum diyorsun ama karşılığını alamamak insanın özgüvenini sarsıyor 💔 Ama şunu bil, gerçekten aşktan yana yüzü gülen var. Az, zor ama var. Ben mesela ilişkimde emek verildiğinde sevginin nasıl büyüdüğünü görüyorum 🌸
Herkes aldatıyor gibi geliyor çünkü kötü örnekler daha çok göz önünde. Ama sadık, iletişim kurabilen insanlar da var. Sen sevgini herkese saçmak yerine, hak edene vermeyi denesen nasıl olur? Sence kalbini en çok yoran şey ne? 💭💕
Cevap
4Cevap
Bilemem ama ben sanırım evlenmeden öbür tarafa gidicem. Allah hayırlısını versin
ben de galiba
Ben senden önce giderim yaştan dolayi 😂
Doğru adamı arayıp bulacaksınız
çok zor isimiz
Bu sebepten çok kolay bşr kişiliğe sahibim
Ben onu sevicem o beni sevicek yok daha neler
Yok tam takır kuru bakır
Yok hanımım yok öyle aşklar kalmadı
Devir kötü tecrube edinip yola devam edicez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?