Eski sevgilim iş yerinde benden sonra hemen o kıza yakınlaştı, bu erkeğin niyeti ve karakteri hakkında ne düşünmeliyim?

Biz iş yerinde tanıştık Kasım gibiydi o zaman da çocuğun arkadaş olarak yakın olduğu birisi vardı ama ondan 4 yaş büyük kız. Ben bunun bana ilgisini anladım sonra kıza sordum kız da onu kardeşi olarak gördüğünü kendisinin ondan büyük olduğunu söyledi sonra biz çocukla yakınlaşmaya başlayınca çıldırdı. Yani açık bir şey yapmıyor ama kıskanıyor belli zaten derdi de çocuk değil konuşmayalım istiyor. Triplere girdi baya laflar soktu falan ortaya. Yok ben onu üzeceğim falan. Ben kanıtlayamıyorum ama gidip çocukla konuştuğumuzu da söyledi iştekilere. Çocuğa sorduğumda da aramızda bir şey yok dedi. Arkadaşız çok değer verdik birbirimize falan dedi. Biz çocukla sevgililer gününden 2-3 gün sonra kavga ettik ayrıldık. Daha doğrusu o bitirdi. Bana kalırsa onun işine geldi çünkü kavga ediyorduk sürekli. Buluştuğumuzda telefon asla vermiyordu hep bir gizlilik var bana telefon için bile bağırdı kaç kez. Biz ayrıldıktan bir iki gün sonra da o kızla tekrar konuşmaya başladı. Mesela o işe geldiğinde biz hiç konuşmuyorduk kız yüzünden tribe giriyor diye o bana hep diyordu sen gel konuş benimle diye ama şimdi rahat rahat konuşuyor. Kız da böyle feraceli falan. Ayırana kadar uğraştı. Böyle bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Güncellemeler
3 ay
Güncel
Eski sevgilim iş yerinde benden sonra hemen o kıza yakınlaştı, bu erkeğin niyeti ve karakteri hakkında ne düşünmeliyim?
Cevapla