3 ay
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
Okşamak daha çok...
Çok güzel oluyor gerçekten
Terapi gibi...
Okşayan varsa nereye geliyorum.
👻🤣
Hoşuna gider mi peki
Hoşuma mı? Bayılıyorum ben sayın kraliçemiz. ❤️
Çok farklı bir duygudur şefkat barındırır bende çok severim
Benim hanımın minik elleri olduğu için benim gibi koca başlı birini 2 eliyle yoğuruyor. 🤣🤣🤣
Haha 😂 olsun
Kocabaş kocacııım. 🤣🤣
🤣🤣👍
gider ama ben genelde okşamaya alışığım
Çok güzel ya
Herkesin gider ama benim gitmior
Hayda niye ki 😂
Saçlarıma aylık 300/400 Euro para harcıyorum o yüzden saçlarım çok onemlo huy edindim yani sevgilimin öyle alışkanlığı olsa ayrılırım o derece
İlginç miş
Öyle abla ilginç bir tipim burdaki sıfatı esgaller gibi değilim
Ablan kurban olsun sana 😂 burdakilere benzemememen güzel zaten
Yani hakaret sayarım abla burdakilerin çoğu belati muhabbet basit sıradan insanlar ben goygoyumu yapar çeker giderim
En güzeli 👍 bir erkeğin duruşu olmalı
Ah ablam ah burdakilerin erkek kız duruşu bozuk neyse :) yorum yapmiorm
👍🤗
🙏🙏🙏
Bende sac yok. Kadının saçını okşamak güzel
🤗😇
Sizinkini bizz sevelim
Hiç oksanmadı.
keşfedilmemiş bir duygu.
muhtemelen hoşuma giderdi.
Herkesin gider sanırım
Biraz vahşi bir kişiliğimin olduğu doğru fakat iflah olmaz biri değilim.
Nitekim biraz absürt örnek olacak fakat bazı hayvanlar bile zamanla evcilleşmiş.
Sevgiyle aralanmayacak kapının olmadığını düşünüyorum.
Evet. Çok üzüldüğümde kendi saçımı ve yanağımı okşarım. Kendimi sevmeye çalışırım.
Tabii ki de hoşuma gider.
Herkesin gider sanırım
Hiç yaşamadigim bir his o yüzden bilmiyorum
Çok fakkli çok güzel bir duygu, şefkat duygusunu barındırıyor, insanı sakinleştirir huzur verir,, sevdiğin tarafından umarım bir gün yaşarsın bu duyguyu 🙏🌸🥰
En son küçükken annem okşardı ve uykum gelirdi
Öyle olur gerçekten , insanı sakinleştirir huzur verir
Aynen öyle, şimdi istesem gene uykum gelir 😅
Sevilmez mi? Sanırım Kadın ve Erkeklerin ortaklaşa Evet diyebildikleri nadir ama güzel bir nokta bence
Evet hoşuma gider.
Bende çok severim, birde insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten 😂
Gider herhalde 🥲
🥺🌸
Çok değil
Doğrudur canım
Evet
👍🤗
Gider mi jsjd
Herkesin gider sanırım çünkü insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten
Evet haklısın
Evet bayılırım
Çok güzel bir duygu hissettiriyor insana huzur verir hemen uykun gelir zaten
Gider
Herkesin gider sanırım çünkü insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten
Evet çok rahatlatır ve mayışırım
Aynı ben işte 😂
Çok severim
Bende çok severim, insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten
canımı veririm birinin okşaması için
Çok güzel olur, şefkat barındırır insanı sakinleştirir huzur verir
Gitmez
Peki 👍🌸💞
evet gider
Herkesin gider sanırım çünkü insanı sakinleştirir huzur verir
Gider..
Herkesin gider sanırım çünkü insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten 😂
Evet çok hoş oluyor, kendimi kedi gibi hissediyorum 😅
Aynen öyle oluyor 😂
Gider tabi bayılır uyurum direkt
Çok güzel olur, birde insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten
Evet dünyanın en güzel hissi olabilir küçüklükten beri bayılırım yapan olsa koşarak giderim
Uyurum 😀
Bende hemen uyurum 🤣
Evet kucağına alıp oksuyarak uyutsun
😊🌺
Of hemde ne biçim delirtir insani
Kesinlikle öyle
Eşimse gider.
Herkesin gider sanırım çünkü insanı sakinleştirir huzur verir
Hoşuna gitmeyen bizden değildir.
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍
Gider tabi
Kimin gitmez ki , birde insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten
Evet
🌸😊
Ben buna bitiyorum aslında işte...
Çok güzel olur, birde insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten 😂
Hem de nasıl bu keyfi hiçbir şeye değişmem huzur = uyku hali 😂
Çok haklısınız 👍🤗
🙏👍
Yok..
Hayda niye ki 😂
Şefkat görendense gösteren olmak doğama daha uygun ben sadece minnet sadakat ve sevgi ararım
Peki 🤗
Sevdiğim adam okşasa saçlarımı bebek gibi hissederim kendimi çok isterim böyle bir şey yaşanmasını.
Hiç yaşadın mı
He ula gider
Herkesin gider sanırım çünkü insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten
kesinlikle gider kay kenara
Herkesin gider sanırım çünkü insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten
ayenen guzellik
Seviyorum
🤗🌸
Evet gider
🌸🥰
🌸🌸🌸
En sevdiğim
Bende çok severim insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten
Evet hoşuma gider
Bende çok severim insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten
Evet öyle canım ❤
Evet fazlasıyla 🫠
Dimi ama bende de çok seviyorum hemen uykum gelir
Hayır
Neden peki
Çok teması sevmiyorum😂
Peki 🤗
Sen seviyon mu
Çok Severim
Yaa ben sizde neyi anlayamıyorum biliyormusun , temas olmadan nasıl ilişki yürütüyorsunuz ki 😂
Hjdjd yürütemiyoruz o yüzden bekarım😂
Kötü bir durum ya bu
Kötü değil ya nesi kötü ki sürekli temastan insan sıkılmaz mı
Sevgi temasla olur sma
Dokunmadigin bir insana sevgi besleyemrzsiniz ki
Ya dokunursunsa aşırı iç içe sıkılmaz mısın
Çok vıcık vıcık bir ilişki ve temas sevmem
Bak sende sevmiyosun
Ya severim de herşeyin fazlası zarar
Ama sen hiç sevmiyorum diyorsun
yok yahu severim :D temas etmeden nasıl olcak ama öyle vıcıklığı sevmem
Onu kinse sevmez ,
Seven çok ya
Ama saçı sevmem mesela yatarken dokulunmasınıda sevmem onlar ayrı
Doğrudur saygı duyarım 🙋
Sıkılıyorum yapacak bişi yok🫤
👍🤗
Hiç yaşamadıkki nerden bilelim..
Yiaaa 🥺
:((((
Gider heralde hxhd
Gider gider 🤣
Jdjdjd
Hayır , dokunulmasını sevmem
Hayda niye ki
Evet cok gidiyor
Benimde çok hoşuma gidiyor insanı sakinleştirir huzur verir hemen uykun gelir zaten
Evet hoşma gider
Herkesin gider sanırım
Evet öyle
Çoooook
🤗🌸
Sakal daha guzel
Evet oda çok güzel olur
Sakallari uzat o zaman 😅😅
Haha 🤣🙈😆
evet
Kimin girmez ki
uyku getirir böyle mis gibi neyse gece gece hayaller hayaller
Susalım 🤗
:) peki :)
Sakinleştirir
Kesinlikle öyle 👍 ve insana huzur verir hemen uykun gelir zaten
Oooo bomba soru tabiki bi yerden başlamak gerek 😁
Gider tabi
☺️☺️
Sen
Aşırı hoşuma gidiyorr direkt uyuorum zaten çok güzel bisiiiya
Dizime yatsan okssam saçını
Bilmiyorum hiç okşanmadı
Çok hoş bir duygu
Doğrudur
Minnoş kedi moduna geçersin😊
Nasip bakalım
İster miydin peki
İsterdim tabi
Hm ben de öyle ya
Bu yaştan sonra saçımız okşanırmı bilemem
Kaç yaşındasın ki
27
Geç değil ki daha çok okşanır kız😊
Yaşlandım artık saçlarıma aklar düştü
Genetikten de oluyo o. hiçbir şey için geç değil
Olabilir
Çok daha güzel duyguları yaşarsın umarım
Teşekkür ederim ☘️
Rica ederim😊
Çok gider uyuya kalırım
Hiç yaşadınmı
@ozkann_ evet
Nasıl bir duyguydu
Nasıl bir his bilmiyorum saçımı okşayan olmadı
gider
🥹🫠🤗
🌸🥰💞
Kadınlar sever
Erkekler de sever
Çok güzel bi his
Hemde nasıl
Her gün isterim bu hissi
🤗☺️
Ama tapıcak kimsem yok