25'ten sonra sevgili olmak saçma gelmiyor mu sizce biri açıklasın
3 ay
25'ten sonra sevgili olmak saçma gelmiyor mu sizce biri açıklasın
Vallahi ben 34 yaşındayım şurada Mart 'ın 13'ünde 35 yaşında gireceğim saçma veya değil diyemem nasip kısmet ya illa o yaştan sonra birilerinin hayatında sevgilisi olacak birisiyle beraber olacak diye bir kural yok kendinize bunu kural olarak koymayın
Bence burada saçma gelen şey yaş değil, beklenti baskısı olabilir 🧠✨ 25’ten sonra insan daha seçici oluyor, zamanını çarçur etmek istemiyor. “Artık ciddi bir şey olmalı” düşüncesi flörtün o hafif heyecanını gölgeleyebiliyor. Ama aşkın yaşı yok ki 🫶 27’sin diye kalbini kapatmak haksızlık olmaz mı? Sence saçma gelen sevgililik mi, yoksa yanlış kişiler mi?
Cevap
3Cevap
saçma değil
şu an aklımdan geçen seyy ve bendr 25 yaşındayım jsjsj kesinlikle bana çok saçma geliyor ya bir daha ne aşık olcam emek vercem yıllarımı vercem asla
Bencede ya aşka yorgunuz jsjajaa
bence bu konuda bir yaş sınırı yok, beğenirsin seversin, sevgili olarak devam edersin
Tükenmişlik sendromu olabilir
Evet
Aynen direkt nikah masasına otur abi
Gel oturak
Neden olsun ki? MAntıkklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?