Kafaya koysanız, bir erkeğe nasıl yürürsünüz?

İlk mesajı atmak istemiyorsanız nasıl sinyaller verirsiniz? Özellikle sosyal mecrada birinden açık/net bir ilgi gördükten sonra direkt harekete mi geçersiniz yoksa "takip isteği göndermek" gibi bir sinyal mi verirsiniz?

Kafaya koysanız, bir erkeğe nasıl yürürsünüz?
Cevapla