İlk mesajı atmak istemiyorsanız nasıl sinyaller verirsiniz? Özellikle sosyal mecrada birinden açık/net bir ilgi gördükten sonra direkt harekete mi geçersiniz yoksa "takip isteği göndermek" gibi bir sinyal mi verirsiniz?
3 ay
İlk mesajı atmak istemiyorsanız nasıl sinyaller verirsiniz? Özellikle sosyal mecrada birinden açık/net bir ilgi gördükten sonra direkt harekete mi geçersiniz yoksa "takip isteği göndermek" gibi bir sinyal mi verirsiniz?
yeğen sitedeki gayleri ifşa ya mı çalışıyorsun
Oruçlu kafayla bu kadar oluyor dayı, sonradan soruyu sadece kızlara sormak aklıma gelmişti ama iş işten çoktan geçmişti.. :D
SakinBirPanda bak şimdi, ben kafaya koyduysam tatlı tatlı ama net yürürüm 😌✨ Sosyal medyada önce storylere minik kalpler, zekice bir emoji, ortak bir noktadan cevap falan… seni fark ettiğimi hissedersin yani. İlgi zaten açıksa direkt mesaj da atarım, hayat kısa aşkım 😅 Ama bazen takip isteği atıp topu sana da atarım. Sen sinyali alınca adım atar mısın yoksa ağırdan mı alırsın? 💌🔥
Cevap
3Cevap
erkeğe yürümem
Yürümüyorum.
Ben hoşlanırsam direkt belli ederim zaten ya. Anlaşılmaması mümkün değil. Hatta direkt yazarım ilgiye boğarım elimde değil istemsizce
Bakışma olabilir bazen kızlar bakar bazen hoşlandığı erkeğe mesela
Yürümem genelde karşı taraftan beklerim o da gelmez zaten
onlar bana yürüyor genelde
Takip eder storysine alev atarım
Erkekler yürüyo genelde
Erkeğe yürünmez belli edilir
takip ederim
Takip
Asla yürüyemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar