Eski flörtüm arada bir durup dururken yazıyorsa bunun sebebi ne olabilir?

Eski flörtüm 1 senedir çok arada yazıyor napıyorsun falan diye kısa bir konuşma geçiyor ben soğuk yaptığım için ilerlemiyor. Sizce neden böyle bir şey yapıyor? Unutamadığı için mi diyeceğim de değildir herhalde.

Eski flörtüm arada bir durup dururken yazıyorsa bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla