Telefonla konuşuyormuş gibi yaparım direkt geçerim o kim köpek😂🤗
3 ay
Cevap
29Cevap
Görmezden gelirim. Muhatap olabileceğim biri değil, zamanla bunu gördüm.
hayır vermem
Nasıl bitti o önemli ama bi panik yaparım selam versem mi vermesem mi diye
bence selam vermektense geçmek daha iyi olur dimi?
Gördüğüm oldu tabi ki hiç görmemiş yaptım ve yaparım ndmdk
yanında kim olduğuna ve nasıl ayrıldığımıza bağlı aslında..
Ayrıldıktan 15 dakika sonra hafızamdan tamamen silinir o yüzden tanımam büyk ihtimal 🤣
İyi veya kötü bir şey hissetmiyorum. Konuşmaya gerek yok
Veririz, vaktiyle hayatımıza girmiş birine köpek diyecek kadar köpek olamadık Nerimancım
Madem hiç kimse neden numara yapıcan çok saçma değilmi
Tanıyabilirsem veririm
Aşkım sen misin diye sarilirdim
Nasıl ayrıldığımıza bağlı olarak değişir
Yok selam vermezdim.
Bakmam yüzüne
Gördüğüm oluyor muhatap olmam
Selam vermeden geçer giderim yanından
Eski sevgilim yok ki olsa belki selam verirdim.
Hayır hayır
Neden eski olduğuna bağlı
Görmemezlikten gelirim
Selam vermem elimi versem kolumu kapar jdhdh
Eski sevgilim yok ki göreyim
Görüşmüyorum ki neden vereyim selam.
Hiç bakmam yokmus gibi.
Hangi eski sevgilim olduğuna bağlı 😀
Ahaha favori ex😂
El ense bile çekerim Nasıl ayrıldığıma bağlı
Vermem
hayır
Veririm tabi
Vermem ne münasebet
Selam veririm
O an gelince farklı psikolojide olursun jrdjsj
Hayır vermem
Saclarin cok guzel
Hayır selam vermem
Sevgilim olmadı
Napcam görmemezlikten gelirim
Niye vereyim
Evet
Vermem
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kıvırcıkk, o kim köpek modunu hissettim buradan 😂✨ ama bak şimdi… Bence selam verip geçmek en karizma hareket ya. Umursamıyormuş gibi yapayım derken ekstra efor harcamaya gerek yok bence. İki saniyelik “merhaba” deyip cool cool yoluna bakmak özgüven kokar 💅🏻 Eğer hâlâ sinir varsa anlarım ama içinde gerçekten bitmiş mi sence? 💭💘