Erkekler ciddi aile sorunu yaşarken sevgililerini böyle tamamen boşlar mı?

Bi sevgilim var normalde de bi günaydın bi iyi geceler diye mesajlaşırdık müsait olursak arışırdık ya da uyarsa buluşurduk buluşunca arışınca her şey 10 numara hiçbir sıkıntı yok. Gel gelelim ben buluşalım konuşalım demediğim zaman kendisi de demiyor daha doğrusu diyordu ama son 2 3 haftadır o da yok ve ben çok yoruldum yazmıyor aramıyor memleketine gitmişti orada ailesiyle sorunları olduğunu benim de canımı sıkmak istemediği için hiç aramadığını söyledi memleketten geldiğinde aradı konuştuk buluştuk ben ayrılma istediğimi söyledim istemedi ben de çekip gidemedim açıkçası o konuşmadan sonra normal devam ettik. Pazartesi sabah uyandık o işe gitti ben işime gittim sonra akşamı aradım. Müsait değildi sanırım beni arayacağını söyledi ve o zamandan beri konuşmadık.

Bana ailesiyle yaşadığı sorunları anlattı biraz hak verdim ama erkeklere soruyorum çok ciddi sorunlarınız olduğunu düşünün yine de hayatınızdaki insanı bu kadar boşlar mıydınız

Erkekler ciddi aile sorunu yaşarken sevgililerini böyle tamamen boşlar mı?
Cevapla