Bi sevgilim var normalde de bi günaydın bi iyi geceler diye mesajlaşırdık müsait olursak arışırdık ya da uyarsa buluşurduk buluşunca arışınca her şey 10 numara hiçbir sıkıntı yok. Gel gelelim ben buluşalım konuşalım demediğim zaman kendisi de demiyor daha doğrusu diyordu ama son 2 3 haftadır o da yok ve ben çok yoruldum yazmıyor aramıyor memleketine gitmişti orada ailesiyle sorunları olduğunu benim de canımı sıkmak istemediği için hiç aramadığını söyledi memleketten geldiğinde aradı konuştuk buluştuk ben ayrılma istediğimi söyledim istemedi ben de çekip gidemedim açıkçası o konuşmadan sonra normal devam ettik. Pazartesi sabah uyandık o işe gitti ben işime gittim sonra akşamı aradım. Müsait değildi sanırım beni arayacağını söyledi ve o zamandan beri konuşmadık.
Bana ailesiyle yaşadığı sorunları anlattı biraz hak verdim ama erkeklere soruyorum çok ciddi sorunlarınız olduğunu düşünün yine de hayatınızdaki insanı bu kadar boşlar mıydınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer