Bu erkekler neden böyle? Parası yoktu yıllarca yanında oldum nankorlugun dibini gördüm?

Gerçekten onu sevdim Park köşelerinde simit meyve suyu yerdik. Memur oldu yıllardır işi gücü var ama hiçbir hayrını görmedim hiçbir yere götürmedi dahası vakit ayırmama ilgisizleşme başladı? Halbuki 3 günlük ilişki değildi bu 4 yıllıktı. Gerçekten çok üzgünüm ve çok yalnız bırakıldım anlatamam. Köpek gibi davranınca gtumden ayrılmaz iki yüzüne gülünce kendilerini adam sanıyorlar.
Bu erkekler neden böyle? Parası yoktu yıllarca yanında oldum nankorlugun dibini gördüm?
Cevapla