25 yaşında hayatının aşkını bulmak için çok mu geç, yoksa asıl şimdi mi başlıyor her şey?

Yakında 25 yaşıma giriyorum. Tek başıma ayakta durmaya, kendi düzenimi kurmaya odaklandım. Açıkçası sosyal çevre yapmaya ya da ilişki kovalamaya çok fırsatım olmadı. Ama insan bazen durup düşünüyor: 25 yaş, hayatının aşkını bulmak için geç mi? Yoksa asıl şimdi, kendini daha iyi tanımışken mi başlıyor her şey?

Çevrem yok diye, aşk ihtimali de daralır mı? Yoksa doğru insan bir şekilde, doğru zamanda mı karşına çıkıyor? Tek başıma çalışırken nasıl bulcam?
Merak ediyorum; sizce 25 yaş bu konularda geç mi, yoksa herkesin zamanı gerçekten farklı mı akıyor?”

25 yaşında hayatının aşkını bulmak için çok mu geç, yoksa asıl şimdi mi başlıyor her şey?
Cevapla