Hiç aniden biri geldi ve sevmek yeniden yürürlüğe girdi mi?

Hani kalbin yorulmuştur,
bir süreliğine kendini kapatmıştır.
Sevmek askıya alınmıştır sanki.
Sonra biri gelir…
Ne zorlar, ne ısrar eder.
Sadece varlığıyla içindeki sessizliği ısıtır.
Ve fark edersin;
kalbin hâlâ atıyor,
umut hâlâ mümkün,
sevmek aslında hiç bitmemiş… sadece beklemiştir.
Hiç aniden biri geldi ve sevmek yeniden yürürlüğe girdi mi?
Hiç aniden biri geldi ve sevmek yeniden yürürlüğe girdi mi?
Cevapla