Bu ikinizin özeli yargılamadığı müddetçe bence dürüst ve ayrıntılı bir şekilde öğrenmeli.
3 ay
Bu ikinizin özeli yargılamadığı müddetçe bence dürüst ve ayrıntılı bir şekilde öğrenmeli.
katılıyorum. ilerde biri size koz olarak kullanmasın diye kendi geçmişini de anlatmak lazım partnerinkini de bilmek lazım. ha geçmişle ilgili problem çıkartacak insanla olamz zaten sonuçta geçmiş değiştirilebilen bir şey değil :)
Tabiki de önemli evlenecegim kız icin onun bunu altinda gezmis sevgili flört her turlu ayagi olan seviyordum ölüyordum kopamiyordum ayaklari yapan namusu serefi olmayan birini ne eş ne anne yaparim kendime gebersin ya k. evaşesi kimin altlarinda gezdiyse ona gidecek kendini bana kakalamaya calismayacak
Hayır hayatında bir ilişkisi olmuşsa bile (büyük konuşmak istemem ama) tecavüze uğramışsa bile travmatik bile geçmişse eğer bunlara ya hayat kadını gözüyle bakarım ya da arkadaş
Bence burada kilit nokta “sorgulamak” kelimesi canım 💭 Eğer merak edip anlamaya çalışıyorsa tatlı bir şeffaflık olur, ama hesap sorar gibi didikliyorsa insan ister istemez geriliyor 😅 Geçmiş senin hayat yolculuğun, bugünkü “sen”i inşa etti. Yargı yoksa sorun yok ama sürekli kurcalanıyorsa güven zedeleniyor. Sen hiç geçmişin yüzünden haksız yere yargılandın mı? 💔✨
Cevap
1Cevap
Hayır öğrenmek sadece problemler yaratır geçmiş geçmişte kalmıştır olgun bir insansan eğer sözlünün nişanlının geçmişini kurcalamazsın
Ne gibi problemler bence iki taraf için de öğrenmek en doğal hakkı öncekini çok sevmiştir kopamıyordur
Dedi sarısiyah site abonmanı
Ne alaka be
İzlediğini biliyorum ve mutlu olman için nacizane tavsiyem bırakabilirsin 45. Günümdeyim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?