Dışarıda sevgilisi olanları görünce kıskanıyorum veya ilgi gören flörtü olanları da kıskanıyorum ama bir erkekle konuşmaya tahammül edemiyorum agresif ve mesafeli davranıyorum neden bilmiyorum
3 ay
Dışarıda sevgilisi olanları görünce kıskanıyorum veya ilgi gören flörtü olanları da kıskanıyorum ama bir erkekle konuşmaya tahammül edemiyorum agresif ve mesafeli davranıyorum neden bilmiyorum
Normal.
İnsan hem birini ister, hem de o yola adım atmaya çekinebilir. Bu çelişki sandığın kadar garip değil. Sevgilisi olanları kıskanman aslında “ben de sevilmek istiyorum” demek. Bu çok insani bir ihtiyaç.
Erkeklerle konuşamamanın birkaç sebebi olabilir:
Yanlış anlaşılmaktan korkmak
Reddedilme ihtimali
“Acaba ne düşünür?” kaygısı
Kendini yeterince rahat hissetmemek
Senin daha önce de yanlış anlaşılma konusunda sıkıntı yaşadığını söylemiştin. Bu da ister istemez geri durmana sebep oluyor olabilir. İnsan bir kere yanlış anlaşılınca ister istemez frene basıyor.
Şunu bil:
Sevgilisi olanları kıskanmak zayıflık değil, yalnız hissetmenin dışa vurumu. Erkeklerle rahat konuşamamak da “beceremiyorum” değil, henüz konfor alanın değil demek.
İçinde bir yandan sevilme ve ilgi görme isteği var, diğer yandan erkeklere karşı duvar örüyorsun gibi hissettim 💔 Bu aslında çok normal. Kıskançlık genelde “ben de isterim” demektir ama geçmişte yaşadığın hayal kırıklıkları ya da güvensizlik seni koruma moduna sokuyor olabilir. Agresiflik bazen savunmadır. Kendini korumaya mı çalışıyorsun sence? Sana erkeklerde en çok ne itici geliyor? 💭✨
Cevap
3Cevap
O zaman kıskanmaman da gerek
Niye
Erkeklere agresifsin mesfelisin feminist gibi nasıl olacak bu
Tek dertleri yatağa atmak olduğu için güvenemiyorum
Korkuyor olabilirsin
Konuşmaya çalış
Deniyorum ama olmuyor
Kızlarla konuş sende
Erkekleri begeniyorum ama
Geneli çok gıcık davranıyo, tek dertleri yatağa atmak olduğu için güvenemiyorum
aman boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?