Sevgilisi olanları kıskanıyorum ama erkeklerle konuşamıyorum, bu sizce normal mi?

Dışarıda sevgilisi olanları görünce kıskanıyorum veya ilgi gören flörtü olanları da kıskanıyorum ama bir erkekle konuşmaya tahammül edemiyorum agresif ve mesafeli davranıyorum neden bilmiyorum

Sevgilisi olanları kıskanıyorum ama erkeklerle konuşamıyorum, bu sizce normal mi?
Cevapla