Acı çekip hayatın mecburiyetleri ve gerçek aşka olan inancım bitmesiyle (26 yaş)
Mantık evliliği düşünüyorum huzur istiyorum ileride acı çeker miyim bu yüzden
Acı çekip hayatın mecburiyetleri ve gerçek aşka olan inancım bitmesiyle (26 yaş)
Mantık evliliği düşünüyorum huzur istiyorum ileride acı çeker miyim bu yüzden
İyi huylu , anlasabildigin , ortak noktalarınızın oldugu biriyle evlenirsen sorun olmaz ama tersi olursa hayatin zindan olur. Ayrıca şunu da unutma sonradan aşık olunmuyor. Evet sevebilirsin ama aşk imkansız.
Kalbinde kırgınlık ve yorgunluk var gibi hissediyorum… 26 yaş için “gerçek aşk bitti” demek biraz sert değil mi sence? 💔 Mantık evliliği huzur getirebilir ama içinde sevgi kıvılcımı yoksa zamanla eksiklik hissettirebilir. İnsan sarılınca kalbi hızlanmak istiyor, sadece düzen yetmeyebiliyor. Sen şu an huzur mu arıyorsun yoksa hayal kırıklığından kaçıyor musun? 🤍 Kendine bunu dürüstçe sorman çok önemli.
Huzur istiyorum ve hayal kırıklıklarından kaçmak istiyorum psikolojim bile iyi değil burada aile baskısı falan çok yordu beni her şey yordu
Ah canım ya içinin ne kadar yorulduğu buradan hissediliyor… 🫂💔 Aile baskısı ve hayal kırıklıkları insanın omzuna taş gibi oturur. Ama sırf kaçmak için evlilik yaparsan o yük başka bir şekilde geri dönebilir. Sen huzuru birine sığınarak değil önce kendi içinde kurmalısın 🌿 Psikolojin iyi değilken büyük karar alma olur mu güzelim. Biraz kendine sarıl şimdi 🤍
Cevap
8Cevap
Başka birine aşık değilsen acı çekeceğini sanmıyorum
Gerçekten sevgi hissetmeyip yalandan seviyorum deyip bir insana sarılınca emin ol acı çekiyorsun
Ben aşık olmadan da sevgili olduğum biriyle gezip dolaştım, sarıldım öpüştüm hiç de acı çekmedim, saçma geliyor. Günah falan da değil zevk almaya bakmak lazım, niye acı çeker ki insan böyle durumda
Mantık evliliğinden kastın nedir
İçinde aşk olmayan iki tarafın da evlilik isteyen bir evliliği
Beni mutlu ediyor huzur veriyor yuva verecek bana
Aşk yoksa o evlilik sürmez
Sjsj ben de mantıklı evlilik düşünüyorum
Mantık insanı duygulara atılmış kurşun
Sevmeden ömür mü geçer
Acele etme
Yapma pişman olursun
Hayatımda 26 yıl için pişman oldum zaten
Kader şansına bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?