Arkadaşlar, 6 yıllık ciddi ilişkiden sonra toparlanmak mümkün mü? Unutup sağlıklı bir şekilde yola devam edebiliyor mu insan?
3 ay
Arkadaşlar, 6 yıllık ciddi ilişkiden sonra toparlanmak mümkün mü? Unutup sağlıklı bir şekilde yola devam edebiliyor mu insan?
Cevap
5Cevap
Öyle bir ilişkim olsa unutamam allah göstermesin. İnsan bir daha başkasını sevemez heralde 6 yıldan sonra ya.
Ya, öyle söylemeseniz😂 zaten üzgünüm
Aslında mental olarak güçlü olduğumu düşünüyorum, ayrılan taraf da benim. Severek bitirdim, fakat artık beni fazlasıyla üzüyordu. Umarım toparlarım
Bu ayrılık kararını vermek için epey düşünmüş olmalısın çünkü 2aylık flörtünden ayrılmıyorsun. Cidden cesaretli bir davranış. Çok üzmeye başladıysa muhtemelen ayrılmakta haklısındır çünkü bir aşk sana üzüntü ve dert değil sevgi ve deva vermeli. Çok şanslısın bu mentale sahip olduğun için. Elinden geldiğince kendini salmamaya bak yıkılma. Tabii üzüleceksin ama seni bunaltacak kadar üzülmemeyi başarabilirsin. Allah sabır versin ben düşününce bile ömrümün 10 yılı eksilmiş gibi hissettim.
Ya çok teşekkür ederim, gerçekten çok zorlanıyorum amma bu kararı vermem 1 yılımı aldı. Hayırlısı olur umarım. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.
Bi kaç kişiyi yara bandı olarak kullandıktan sonra zamanla unutursun
Kimseyi yara bandı olarak kullanamam ya, vicdanım el vermez. O zaman da ben üzülüyorum Allah kahretmesin
Farkına varmazsın ki bu bilinçli yapılan bir şey değil
Haklısınız sanırım (
Neden bitti peki
Çok kolay yalan söylüyordu bana, üst üste affetdim tekrar etti. Sonunda güvenim yerle bir oldu
Güven gitti mi ilişki yürümüyor maalesef. Hakkında hayırlısı
Öyle maalesef, teşekkür ederim
Rica ederim
6 yıl uzun bir zaman
İki üç ay geçmesi lazım
2-3 aysa okay ya, ben hiç unutamamaktan korkuyorum (
Kesin bittiyse
Unutmaya mecbursun
Öyle, umarım başarırım
Ediyorsun ediyorsun eşşek gibi ediyorsun ☺️
İyi bari😅
Yaşadığın şehirde etkinliklere git , biraz sosyalleş
Evet yapıyorum, bir şeye üzüldüm diye karalar bağlayan bir yapım yok. Amma içimde yaşıyorum işte, delirecek gibi oluyorum bazen
Yalancının tekiymiş takılma aynı yoldan geçtim ☺️
Ben ettim ederimde
Harika, uzun süren bir ilişki miydi?
Evet 5 yıl
şu an hiç mi özlemiyorsunuz?
Sevmediğim birini neden özliyim yaşandı bitti
Hakkınızda hayırlısı olsun
Sen özlüyormusun
Evet, bazen aşırı derecede ona sarılmak istiyorum. Amma devam etsek daha çok üzülecektik
Anlıyorum geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Nonamerrrrrrrr, 6 yıl dile kolay… Sen sadece bir sevgiliyi değil, alışkanlıkları, hayalleri, ortak anıları bırakıyorsun 💔 Bu yüzden zorlanman o kadar normal ki. Ama inan bana toparlanıyorsun. Unutmak bir anda olmuyor, kabullenerek ve kendine alan açarak oluyor. Zamanla kalbindeki sızı azalıyor, yerini güç bırakıyor 🌿 Sen şu an en çok neyi özlüyorsun, onu mu kişiyi mi? 💭