Kızlar, Bunu 25 yaş üstü kızlar cevaplasın lütfen sorumu okur musunuz?

Çalıştığım yerde bir kız var, 2 senedir burada çalışıyorum ve geldiğim günden beri aklımda hücremde her yerimde Allah kahretmesin galiba çok aşığım kendisine, benim yaşım 30 onun 27 falan galiba.

Şimdi şöyle ki ben geldiğimden beri kendisiyle hiç sohbetim olmadı olmuyor, kendisinden o kadar hoşlandım ki görmezden geliyordum sürekli, artık bu davranışım hep devam edince kendisi beni umursamamaya başladı. ( Önceleri hep bana günaydın, iyi akşamlar derdi, sohbet sadece buydu)

Kendisiyle çok denk gelemiyorum dolayısıyla sohbetim de olamaz bundan dolayı.

Ben bu kişiyle çok ciddi düşündüğüm için asla sosyal medyadan konuşmam diyordum farklı olmak için yüz yüze olsun diyordum sohbetim.

Ama o kadar denk gelemiyoruz ki mecburen en son çare istek atmak oldu aklımda.

Şimdi sizce istek atsam mı? Kendisi olgun birisi ve instagramda hiç paylaşımı yokmuş, çünkü işi gereği çok fokuslanamıyor oraya sanırım.

Sizce kızlar isteği atarsam sizce bu onun için ne ifade edebilir? Geri dönüş yapma olasılığı nedir ve beni onun gözünde basit gösterir mi?

Kızlar, Bunu 25 yaş üstü kızlar cevaplasın lütfen sorumu okur musunuz?
Cevapla