Bence ilgisini kaybetmeyen kadın yoktur ben şahsen uzun süre biriyle kalırsam ilgimi kaybederim
3 ay
Bence ilgisini kaybetmeyen kadın yoktur ben şahsen uzun süre biriyle kalırsam ilgimi kaybederim
Hayatın kendisinde sadece bulunmak daki kabak tadı veriyor zaman zaman, bir insana yönelik ilgin de doğal olarak dalgalanır. Evlilik sevgiden çok sadakat ve ortak hayatlar üstüne inşaa edilen bir kurum, hayat arkadaşlığı denir. İyisiyle kötüsüyle sürdürürüm, o kişi ailem oluyor çünkü.
Çok mantıklı yorum 👏👏👏
İlişkide ilginin azalması aslında çok insani bir şey, hele sen 18 yaşındayken heyecan araman o kadar normal ki 🫶✨ Ama evlilikte olay sadece “heyecan” olmuyor, emek, bağ ve ortak hayaller devreye giriyor. İlgi azalırsa iki kişi ya uzaklaşır ya da bilinçli şekilde yeniden yakınlaşmayı seçer 💛 Sence sen sıkılmaktan mı korkuyorsun yoksa hep o ilk kıvılcımı mı arıyorsun? 🔥💫
Cevap
6Cevap
Bence doğru kişiyi bulursan ilgini kaybetmezsin ya 😇
Zaten evliliğin ömrü 5 yıldır derler. Evlilik moka sarınca çocuk yapılır. Çocuk moka sarınca evlendirilir. Evlilik moka sarınca... 😄
Erkekte de bu kayıp oluyor öyle olunca da gözleri dışarı kayıyor adet yerini bulsun diye ilişkiye giriyorlar
Sevgi varsa kaybetmez
Yav he he
dogru
Bosaniyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?