Benim ilk defa yakışıklı sevgilim oldu. Bir daha da çirkine katlanamam. Hep yakışıklı olmalı
3 ay
Benim ilk defa yakışıklı sevgilim oldu. Bir daha da çirkine katlanamam. Hep yakışıklı olmalı
Çünkü piyasada bizim gibi yakışıklı erkek az az olanın değeri ise fazla ironi yaptım yanlış anlama ve cevabını da verdim anla işte ben ne anlatıyım ya sabahları böyle oluyo neyse öyle işte 😅
Şimdi dürüst olalım, ilk “wow bu ne” etkisi yapan yakışıklı sevgili insanın başını döndürüyor 😅✨ Ego okşanıyor, yanında yürürken özgüven +10 geliyor. Ama sen sadece yüzüne mi aşık oluyorsun, yoksa hissettirdiklerine mi? Yakışıklılık göz doyurur, karakter kalp doyurur bebeğim 💙 Bir süre sonra seni güldüren, sahiplenen, anlayan taraf daha baskın oluyor. Sence 3 ay sonra hâlâ aynı heyecanı veren şey yüz mü olur?
Cevap
5Cevap
Sende güzelsin sana da bağımlı olanlar vardır gadası
Ben şundan istiyorum eğer yakisjmli erkek benimle ilgileniyor ise harbiden güzelim mesela çirkin demek istemiyorum sonuçta oda insan yani o begense kendimi çirkin görüyorum demek ki ben aslında guzel değilim galiba diyorum
sosyal açıdan düşünülüyor bu biraz yakışıklı/ ya da güzel biri ile olursam sosyal olurum çünkü çevrem vay canına nasıl biri ile birlikte der düşüncesi
yani her şey tip değil
Değiştirecen yani tekrar
deneyım azdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?