- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
3 ayÇünkü erkekler uçarsa yaratıcının seçtiği kahraman veya onu destekleyen bir özel güç sahibi oluyor kadında ise bu durum şeytanla anlaşma yapmış şeytana tapan olarak görünüyor 😁😁😁 tarihler boyunca güçlü kadınlar sevilmemiş güçlü olan kadınlar hep cadı olarak nitelendirip yakılmış 😁
15 Yorumla- 3 ay
Siz yakında kadınlar kapatılsın da dersiniz 😂🙈
- 3 ay
Kadınlar her daim baş tacı 😁
- 3 ay
Ağzından bal damlıyor bugün teşekkür ederim 🙏🌸🤣
- 3 ay
Rica ederim efendim 🥰
- 3 ay
🙏🌺❤️🌷
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
3 aySen ayrıntıyı yakalayamamıştın onun için böyle düşünüyorsun. Superman’i yapan şey nedir? Kilodu pantolonun üstüne giyiyor olmasıdır
Yani demem o ki Kadınlar da külodunu pantolonun veya eteğin üstüne giysin onların da süper kahraman olsun.
senin gibi zeki bir kadın böyle bir ayrıntıyı nasıl kaçırır hayret 🤣🤣🤣21 Yorumla- 3 ay
Ben ikna oldum şahsen 😆
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. bence bu bir kültürel algı farkı meselesi. erkeklerde uçmak genellikle kahramanlık, güç ve özgürlükle ilişkilendirilirken kadınlarda cadı olarak anılması ise daha çok tarihsel ve kültürel bağlamda kökenleniyor. kadınların uçması genellikle doğaüstü veya kötü güçlerle ilişkilendirilmiş.
12 Yorumla- 3 ay
Yaaa öyle toplum çok cinsiyetçi olmuş 😂 siz yakinda kadınlar kapatılsın da dersiniz 😂🙈
- Aşk İlişkileri konusunda 885 cevap paylaştı.
3 aydikkat edersen süperman de tayt üzerine kırmızı don var, yani sıkışsa bile hacet gderemez. Ama cadılar ölemi süpürge üstünde etekle hop çatır çatır sıçar aşağıya. İşte bu yüzden sizi uçunca etrafı pok ettiğiniz içn cadı oluyorsunuz:)))
11 Yorumla- 3 ay
Haha 😂
Yapay Zeka Cevapladı
Çok güzel noktaya değinmişsin sen 🌙✨ Toplum yüzyıllarca gücü erkekle, gizemi ve korkuyu kadınla eşleştirmiş. Erkek uçunca “güç”, kadın uçunca “kontrol edilemeyen” diye etiketlenmiş. Halbuki ikisi de aynı şey: özgürlük 🕊️ Kadının güçlü olması bazı kalıpları rahatsız etmiş sadece. Bence artık cadı olmak da havalı bu arada 😌🔥 Sen olsan pelerin mi seçerdin süpürge mi, dürüst ol?
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
3 ayBizi hep cadı gibi görüyorlar, vazgeçsinler
17 Yorumla- 3 ay
Oysaki oylemiyiz hiç 🤣
- 3 ay
Melek gibiyiz 😂
- 3 ay
Evet 👍😂
- 3 ay
Görmüyoruz öylesiniz çünkü 😊
- 3 ay
@GzginMotorcu34 teşekkür ederim 🙏🌸 sen güzel baktığın için öyledir o ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
- 3 ay
@r_engarenkyollar güzel olana güzel bakılır ama 🥰 rica ederim efenim ne demek 🌹🌹🌹🌹
- 3 ay
@GzginMotorcu34 🙏🌷🌿🤗
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
3 ayEee kadınlarımıza nazar değmesin diye öyle diyoruz gadası 🙃
14 Yorumla- 3 ay
Çok naziksiniz herzamanki gibi 🙏🥰
- 3 ay
Teşekkür ederim 🙃😉
- 3 ay
Rica ederim 🙋
- 3 ay
🙃
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 3 aySüper kahramanı yazan kişiler ırkçı cinsiyetçi olabilir
11 Yorumla- 3 ay
her şey olabilir çok sakıncalı bir durum 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı.
3 ayKadınlar sadece uçmuyor uçuruyor da o yüzden. Ayağı yerden kesilen emniyette olmadığını hissettiği için cadı olmuş oluyorsun 😂😂 emniyet önemli
22 Yorumla- 3 ay
Çok doğru söylüyorsun 👍😂
- 3 ay
😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 437 cevap paylaştı.
3 ayYoooo
21 Yorumla- 3 ay
Yaaa işte bu 👍👍🌺
Biz daha tehlikeliyiz onlar kads güçşü olmasakta ondan :p
31 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
3 ayUlan uçan erkek dediğin donunu neresine giymesi gerektiğini bilmiyor. Ondan dolayı kahraman. Birazda espiriyi anlayın.
13 Yorumla- 3 ay
Haha 😂 dimi ama
- 3 ay
Yâni
- 3 ay
👍👍😂
3 ayÇünkü uçan erkekler insanlığı kurtarmak için çabalıyor iyilik yapıyor. Sen hiç iyilik yapan cadı gördün mü 😂😂😂
17 Yorumla- 3 ay
Deme öyle deme öyle 😂 alınıyoruz ama 😂
- 3 ay
Aaa sen nie alınıon kuzu bırak cadılar alınsın. Sen uçmayan kanatsız bir meleksin 😂😂🌹🌹🌹🌹
- 3 ay
Haha 😂 evet bir tek kanatlarim eksik
- 3 ay
Onlarda eksik kalsın. Onlarda olursa seni yukardan aşşağıya indiremeyiz 😂😂
- 3 ay
Haha çok tatlısın teşekkür ederim 🙏❤️
- 3 ay
Rica ederim senin kadar tatlı olduğumu düşünmüyorum. 😉🥰🥰🌹🌹🌹🌹
- 3 ay
🙈🙈🤗🌸
Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı. Aaa hiç bu açıdan düşünmemiştim😃😃. Şu platformda düşünce ufkunu, zorlayan birisi görmedim abla senin kadar maaşallah
11 Yorumla- 3 ay
Aman efendim teveccühünüz teşekkür ederim 🙏🌸🤣😂
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
3 ayZaten ne olursa hep kadınlardan oluyor yakında kadınlar kapatılsın demeye başlarlar bak görürsün 😅
21 Yorumla- 3 ay
Haha 😂 derler valla doğru söylüyorsun
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
3 ayAdımız cadıya çıkmış hep öyle kalıyor. 🙄 Görecekler bir gün o cadılığı 🤭🤣
23 Yorumla- 3 ay
Yakında bunlar kadınlar kapatılsın da derler 😂
- 3 ay
herşeyi beklerim bunlardan 😂
- 3 ay
İyice toplum cinsiyetçi olmuş artık 🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
3 ayCadı da aslında bir kahraman figürü bence. Sadece kötü roller biçilmiş..
11 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍
Aşk İlişkileri konusunda 824 cevap paylaştı. Hehehhe on numara yaa ben buna cevap yazamadım pardonnnn
16 Yorumla- 3 ay
Sağlık olsun diyelim 🙏😂
- 3 ay
🙋🌸
- 3 ay
Haha 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.
3 ayHep derim realist olmak önemli ama herkes kendi hayal dünyasında yaşıyot
12 Yorumla- 3 ay
İllaki öyle
- 3 ay
Kesinlikle
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Heh ula ni bu kalmıştı Buda oldu hadi bıyrun ula 😅
15 Yorumla- 3 ay
Buyurduk efenim 😂 siz yakinda kadınlar kapatılsın da dersiniz 😂
- 3 ay
Aynen öyle çok haklısın 👍
- 3 ay
Evet 👍😂
Aşk İlişkileri konusunda 811 cevap paylaştı. Kahraman olan uçan kadınlarda var ama yek serisi cadı olmayi seciyor😂
12 Yorumla- 3 ay
Hayda niye ki 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
3 ayOnu kim dediyse halt etmiş 😄 uçan kadın melek olur melek 😉😇
12 Yorumla- 3 ay
Değil mi efenim 😂 bende öyle düşünüyorum
- 3 ay
Mutlaka öyle hemfikiriz 😂😂
3 ayHajahaıahua çok haklısın, o değilde keloğlan neden kel 😄
11 Yorumla- 3 ay
Kadınlar daima haklıdır 👍 haksız kadın yoktur 😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yok olmuyo. Kadın ucinca erkeği pata köte döver. Neyse ki uçan kız yok ki gökler benim😄
13 Yorumla- 3 ay
Haha 😂 çok şanslısınız
- 3 ay
🙏🌸🤣
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Erkekler donunu taytının dışına giebildiği için😏
14 Yorumla- 3 ay
Haha 😂 bizde mı öyle yapalım
- 3 ay
Evet 👍😂 mantıklı
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
3 ayCadıda güzel ama biraz burnu büyük onunda çaresi var
11 Yorumla- 3 ay
Estetik herşeyi halleder 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 576 cevap paylaştı.
3 aykonsept farkı var herhalde
bende uçuyorum bana da yarasa diyorlar :D :D13 Yorumla- 3 ay
Siz yakında kadınlar kapatılsın da dersiniz 😂
- 3 ay
yok kız kadınlar kapatılsa biz ne yaparız :D
- 3 ay
Valla bende bilmiyorum 😂 nolur sizin haliniz
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
3 ay
Ee bu ne
16 Yorumla- 3 ay
Haha süpersin 👍 sizin gibi böyle iyi insanlar da var işte
- 3 ay
Var da ya görmezler ya da görmek istemezler haha
- 3 ay
Doğru söylüyorsun 👍😂
- 3 ay
Doğruları söylerim ama kabul etmek isteyene...
- 3 ay
İllaki
- 3 ay
🤷.
- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
3 aySen söyleyene kadar hiç dikkat etmediğim bir ayrıntı idi. 😂
12 Yorumla- 3 ay
Hadi yaa ciddimisin 😂🙈
- 3 ay
Eveeettt, görseli gördükten sonra anca fark ettim. 🤣
Gizli Üye(30-35)3 ayKadınların çoğu yerdeyken de cadı. Uçmasını gerek yok 😀😀
17 Yorumla- 3 ay
Deme öyle deme öyle 😂
Cevap sahibi3 ayHahahah ben demiyorum sadece. Sanki öyle biraz 😀😀
- 3 ay
Evet birazcık öyleyiz sanırım 😂🙈
Cevap sahibi3 ay😀 bence de
Cevap sahibi3 ayAma tatlı cadı diyelim 😊😉
- 3 ay
Yiaaa tamam pikiii 😊 tişikkirler 🙏☺️🌸
Cevap sahibi3 ay🌸🥰😉
Gizli Üye(25-29)3 ayAga benmi dedim bilgecan dedenin kardeşini kaçırsın diye ayrıca wonderwomen ne unisex mi
11 Yorumla- 3 ay
Doğru söylüyorsun sende haklısın 👍😂
Gizli Üye(25-29)3 ayUçan Kahraman kadınlar da var uçan kötü erkekler de var
11 Yorumla- 3 ay
İllaki öyle
3 ayBir nesil gazman ile büyüdü bırakın kahramanlığı cadılığı oturun yerinizde
11 Yorumla- 3 ay
Yiaa 🥺🤣
3 ayçünkü bunları yazanlar hristiyanlar ve onlar aşırı cinsiyetçi kadını aşağıda görüyolar
11 Yorumla- 3 ay
Belkide olabilir haklısın
Nerden geliyor böyle şey aklınıza
Evde yalnız kalınca12 Yorumla- 3 ay
Ehh işte yaptık birşeyler 😂 buarada evde yalnız değilim çocuklarınla yaşıyorum ayrıca çalışan bir kadınım efenim 😂 mizahi bir zekaya sahibim diyelim
- Aşk İlişkileri konusunda 762 cevap paylaştı.
3 ayErkekler bizi çekemiyor ablam 💅😂😂
24 Yorumla- 3 ay
Toplum iyice cinsiyetci olmuş 😂 yakında kadınlar kapatılsın da derler 😂🙈
- 3 ay
Yok yok diyemezler, biz onlara lazımız 🤣
- 3 ay
Bencede 👍😂 onu biz söyleriz
- 3 ay
Kesinlikle 🤣👍
Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı. toplum cinsiyetci çünkü 😹
21 Yorumla- 3 ay
Bence de 👍😂
Süpermen kurtarmak için cadı kötülük yapmak için uçtuğundan olabilir mi 😄
Cadıda kurtarmak için uçsaydı SüperWomen derlerdi 🙃
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
3 ayCadılar icamiyor ki.. süpürgeler uçuyor.. kötü olup uçan erkeklerde var.. uçak süper kahraman kadinlarda.. cinsiyetçi bakmamak lazım :))
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı. Kadınlar genel olarak tehlikeli olduğu içindir 😄
11 Yorumla- 3 ay
Deme öyle deme öyle 😂 alınıyoruz ama
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Erkek yalanı 🤣
11 Yorumla- 3 ay
Toplum iyice cinsiyetci olmuş artık 🤣
3 ayne kadar mantıklı bi soru
11 Yorumla- 3 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸😂
3 ayKadınlar cadı gibi ondan
116 Yorumla- 3 ay
Aaa o natıl töz duymamıt olayım vallahi daılılım 🤣
- 3 ay
Ahss ama cadılar fenadır🤫
- 3 ay
Sübhanallah ilk defa duyuyorum 😂 djjsjsjs
- 3 ay
Değil mi jsjd
- 3 ay
Bence değiliz yaa 😂 toplum cinsiyetçi olmuş artık 🤣🙈😆
- 3 ay
Skk cadı erkek fgördün mü
- 3 ay
Görmedim 🙈🙈😆 çünkü sizin kalbiniz temiz 😂 yolunuz belli niyetiiniz açık 😆
- 3 ay
Yok her erkekte öyle değil 😂erkeklerde sapık
- 3 ay
Sırtı ısınmayasıcalar 😆 onlar tepe üstü gelsinler inşallah 🙏😂
- 3 ay
O zaman komple erkekler yok olur😂
- 3 ay
Haha 😂 takdiri ilahi işte 😂
- 3 ay
Valla erkeksiz kalırsınız 😂🙈
- 3 ay
Ben kalıyorum şu an bir eksikliğini görmedim 😆
- 3 ay
Ama bi yerden sonra ister insan🙈😀
- 3 ay
Nasip diyelim 🙏 yanlış bir kalpte olmaktansa yalnız olmak daha iyidir diye düşünüyorum
- 3 ay
İkisinide iste yanlızlığı niye istiyosun
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Hollywood yüzünden böyle oldu 😅
11 Yorumla- 3 ay
Degilmi efenim 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı.
3 ayErkek egemen sistem işte ne bekliyorsun kuşum
11 Yorumla- 3 ay
Doğru söylüyorsun 😂
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Super girl de vardı :)
11 Yorumla- 3 ay
Evet var
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Sorma hep ayrım 😂
11 Yorumla- 3 ay
Yakında kadınlar kapatılsın da der bunlar 😂
3 ayÇünkü Dna’larında Cadılık var hiç duymadın mı
13 Yorumla- 3 ay
Hiç anladığım konular değil 😂🙈
- 3 ay
Muhtemelen öyledir hiç bir bilgi, belge fikir ve kanıt olmaz zaten bu konuda
Eğer varsa bir itham, o da kuru iftiradır. - 3 ay
Bencede 👍
3 ayHavada karada kadına rahat yokta ondan
11 Yorumla- 3 ay
Çok doğru söylüyorsun 👍😂 bunlar yakında kadınlar kapatılsın da derler 😂
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Tatlı cadı olması güzel olmazmi
11 Yorumla- 3 ay
Çok güzel olur 👍😂
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
3 ay😂😂 tatlı cadı oluyorlar amaa 👍😅
12 Yorumla- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍😂 çok tatlı varlıklariz
- 3 ay
Çooookkk 💕⚘😅
3 ayHostes de ucuyo ama 🙈😂😂
12 Yorumla- 3 ay
O cadı değil ki uçan memeli onlar 😂
- 3 ay
🤣🤣🤣 aynen 😁🙈
Aşk İlişkileri konusunda 890 cevap paylaştı. Yok aslında wonder wowanda var 😀
11 Yorumla- 3 ay
Doğru söylüyorsun 👍😂
3 ayBu yönden hiç düşünmedim 😀
11 Yorumla- 3 ay
Haha 😂
3 ayNe niyetiyle uçtuğuna göre değişir Niyet iyi akıbet iyi niyet kötü akıbet nanay
00 YorumlaStorm da uçuyor ama cadı değil üstelik süpermana taş çıkarır skdkfj
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
3 ayMantıklı
22 Yorumla- 3 ay
Bence de mantıklı 👍😆
- 3 ay
Cadıı :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
3 ayBunu düşünücem 😌
21 Yorumla- 3 ay
Tabiki efenim vaktimiz bol
3 ayÇünkü kadın uçmaz, uçurur.
11 Yorumla- 3 ay
Bencede 👍😂
3 ayNekadar mantıklı bir soru
12 Yorumla- 3 ay
Aman efendim teveccühünüz teşekkür ederim 🙏🌸
- 3 ay
Bende efenim
genetik yapinizdan kaynakli
12 Yorumla- 3 ay
Siz yakında kadınlar kapatılsın da dersiniz 😂😂
3 ayOnu kadinlara sormak lazım
11 Yorumla- 3 ay
Soralım efenim 😊
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Hani esittik?
11 Yorumla- 3 ay
Toplum iyice cinsiyetçi olmuş 😂
Gizli Üye(25-29)3 ayGerçekten saçmalık
11 Yorumla- 3 ay
Dimi ama 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
3 ayKadın gücünü o şekilde kullanıyor çünkü 😀
00 Yorumla - Devamını Gör (9)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

