Daldan dala yani (bu arada benimle alakalı değil)
Sadece sormak istedim)
Sadece sormak istedim)
Hayır ama genelde şöyle olur imkanlarımdan ve desteğimden yararlanır yaralarını sararlar sonra ben onla depresyonlarını hatırlattığım için gözü açılan bir körün bastonunu kırması gibi beni bi kenara atmaya çalışırlar o yüzden artık ilişki işlerine mesafeliyim
Aaa işte doğru cevap doğru tez
Hayalet1071, zor ama dürüst bir konu sormuşsun 😌 Ben açık konuşayım, ilişki varken başka birine kayacak bir enerji hissediyorsam önce kendi ilişkimi sorgularım. Çünkü gerçekten aşıksan göz çok dışarı kaymıyor 💘 Ama insanız, bazen heyecan arayışı olabiliyor. Önemli olan dürüstlük bence; kimse yedekte durmamalı. Sen böyle bir şeye maruz kaldın mı yoksa tamamen merak mı? 👀
Cevap
1Cevap
Oldu maalesef... ama zaten o kişiyi sevmiyordum ergenlik zamanı jsjsj
Ne o öyle daldan dala 😂
🤣🤣🤣 neyse onu söyledim hahaha
Haha iyiymiş ne diyeyim ki 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?