Yarın yıl dönümümüz ve böyle giriyorum hesabına baktım 400 kişi takip ediyor yüzde 90’ı kız ve hep tanımadığı kişilerin açık saçık resimlerini beğenmiş. Uyuyamıyorum napcam?
3 ay
naber, bence sen ona açıkçası bunu sorabilirsin. yıl dönümünüz var, önemli bir gün, böyle bir şeyi görmen senin için zor olsa gerek, onunla konuşmak en iyisi.
İçine resmen bir taş oturmuş gibi hissediyorsun şu an, bunu çok iyi anlıyorum… 💔 Hele yıl dönümünden bir gün önce böyle bir şey görmek insanın hevesini kursağında bırakır. Uyuyamaman çok normal. Ama hemen felaket senaryosu yazma olur mu? 🤍 Sabah sakin kafayla onunla açık açık konuşman en sağlıklısı. “Beni değersiz hissettirdi” diyerek hislerini anlatman çok önemli. Sence bunu neden yapmış olabilir, hiç düşündün mü?
İşin içinden çikiyor hesabı mı kapatayım diyor ben kapatmasını istemiyorum sadece düzeltsin istiyorum anlamıyot
Aşko kaçmaya çalışması daha sinir bozucu 😔 Sen kapatma demekle haklısın. Sen düzelmesini istiyorsun, gizlenmesini değil. Bu çok net bir sınır 💔✨ Yarın sakin ama kararlı konuş tamam mı?
Cevap
23Cevap
Beğenmekle ya da takip etmekle kalmamıştır, buna emin olabilirsin. Kesin seni aldatıyor şeref yoksunu herif.
Çok üzülüyorum gece gece öf ya
Yerinde olsam boşardım net. Aynısını sen yapsaydın seni çoktan baba evine göndermişti.
boşan sende,
O canım mı senin gibi karısı varken başkasına bak mal yerine seni alıp kuçağa alıp keyfime bakarım
karsına alıp konuscaksın, o bunu yaparken neden yapmıs anlatacak sende kendı kararını vereceksın.
Demek ki eşinin beğendiği kadın tipi sen değilsin maalesef
Ama evli? Başta beğendi sevdi evlendik evlendikten sonra insan böyle olabilir mi? İlk yıldan beri böyle
sende seksi fotolarını paylaş sana da beğeni atsınlar sen kuduracagina o kudursun
Aldatiyodur evliyken okadar kızı begenmesi normal. degil
Uyuyorsa uyandır senin huzurun kaçtıysa onun da kaçsın🙂
Yarı çıplak kızları beğenirken karısına yazık değil mi?
Bilemedim
Çok ılımlı konuştun karşı görüş belirtesim gelmedi ya😅
Kesinlikle
Bence söylemelisin evlilik kurumundasın buna hakkın var buraya yazmak yerine neden yaptığını ona sor ve yasakla bunu yapmasını
Yasaklamadı m şimdiye dek hep işin içinden çıkıyor hesabımı mı kapatayım sadece seni mı takp ediyim diyor
O zaman iş biraz daha ciddi. daha sert uyar
Yıllarına gençliğine yazık etmeyeceksin 🤷🏻♀️
İnşallah
Bunu nasıl yeni fark ettin 🙄
Olmaz ondan 🤦🏻♀️
Beğendiği şekilde giyin evin içinde
Evlilerin gözü doymuyor
İçine sindirip soğutmanız lazım önce maalesef
Git kendisine söyle ne halt ediyosun diye
Kıskanmaya mı basladın vs boş yapıyor hep
İyide sen erkekleri takip etsen aynı tepkiyi vercekmi bence bu şekilde sor
Kesin aldatıyordur da bu seni mk
Sadece takip etmekle kalmıyordur yani bir çoğunu yatağa da atmıştır belki
Bende öyle düşünüyorum bunalıma girdim gece gece sil dediğimde de hesabımı mı kapatayım diyor
Sen de bu oe nı aldatsan sonuna kadar hak ediyor mk
Öyle biri değilim ben bu aptal boyle
İntikamını almalısın
Bence tam tersi çok iyi uyumuşsun
Ya konuş onu düzelt ya da sert konuş tavır koy
Sabah olsun yapcam uyuyor şu an
Empati kurmasını sağla ben yapsam ne hissedersin de
Bişi hissetmez
Adam gibi bir koca olamadı ya bide uzm çavuş kendisi
Genelleme yapmiyim ama işin zor çevremden biliyorum maalesef
Gerekeni yapmalısın o zaman
Bilmiyorum
Sende bana at
Araniyo
Sende kaslı erkeklere bak
Sade begendıyse ıyı
Sen de bana beğeni at ödeşin
Sanat severdir
Yazık etmiş hıyar
Eşinle konuştun mu
Benzer şekilde karşılık ver
Kocan abazan.. a.. n
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?