Kardeşim dese de veya senden yaşça büyük olsa da evli olsa sevgilisi olsa da erkeklerdeki yavşama butonu niye hiç kapanmıyor ki ben mesela bir erkeğe karşı hiçbir şey hissetmeyip arkadaş olarak görebilirim ama erkekler öyle değil
3 ay
Kardeşim dese de veya senden yaşça büyük olsa da evli olsa sevgilisi olsa da erkeklerdeki yavşama butonu niye hiç kapanmıyor ki ben mesela bir erkeğe karşı hiçbir şey hissetmeyip arkadaş olarak görebilirim ama erkekler öyle değil
Emin ol o konuda haklısın mesela çok sevdiğin bir arkadaşın var ve hala içinde bir şeyler hissediyor diyecek birşeyim yok peki ya kızlar da da böyle mi
Bunu yaşadığında insanın siniri bozuluyor, gerçekten anlıyorum seni 🌿 Özellikle güvenip “arkadaş” dediğin birinden o vibe gelince hayal kırıklığı oluyor. Ama şunu da söyleyeyim; tüm erkekler böyle değil. Bazıları sınır bilmezken bazıları gerçekten saygılı ve net durabiliyor 🤍 Burada mesele cinsiyetten çok karakter ve sınır eğitimi. Sen sınırını koyduğunda geri adım atıyorlar mı, yoksa zorlamaya devam mı ediyorlar? 💭✨
Cevap
4Cevap
Erkekler hormonları tarafından yönetilir bu içgüdüsel bişey
Abaza erkek çok memlekette
hormonları farklı çalışıyor :)
Günahımı alma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?