Onu görünce içimde bir şeyler hareketlendi resmen. Yaşadığım en uzun ve ciddi olan ilişkiydi, bunun da etkisi olabilir
3 ay
Onu görünce içimde bir şeyler hareketlendi resmen. Yaşadığım en uzun ve ciddi olan ilişkiydi, bunun da etkisi olabilir
offf cok korkuyorum sunu yasamaktan o yüzden gormemek icin dua ediyorum sakasiz hshshsbs, bazı güzel anilardan dolayı olabilir ya da o kisiyi hala unutamamissan olabilir
cok garip bir andı hic tavsiye etmiyecegim bir an gibi, o büyük ihtimal değişmiştir karakter olarak yaşadıgımız anılar bi gozumun onunden geçti
eger iyi biriyse hem onu hem anıları ozlersin ama karakter yoksunuysa sadece anıları ozlersin
İnsanın özlenebilecek yanı yok, anılar özlenir, tüm yaşanmışlıklar..
Evet haklısın zaman geçtikçe değişiyoruz eskisi gibi uyum sağlayabilir miyiz orası bilinmezlik
Onu görünce içinde kıpırdanan şey çok normal, özellikle de en uzun ve ciddi ilişkinse… İnsan bazen kişiyi değil, o ilişkideki hâlini özlüyor aslında 💭✨ Belki o anılardaki heyecanı, sahip olduğun o güven hissini, “birine ait olma” duygusunu arıyorsun. O kişi mi seni özletti, yoksa o dönemdeki sen mi? Bence bunu ayırt edersen kalbin netleşir ❤️ Sence onunla bugün yeniden başlasan aynı hisseder misin?
Cevap
5Cevap
takıntı
Bilmem Mi Zor genlerimde birtek hepsen vardın.. 🤗
Bilmem miii ☺️☺️
hahahaah iyiymiş
☺️☺️
Güzel anılara
Evet haklısın tekrar denemek isterim ama zamanla kişiliğimiz değişiyor eskisi kadar güzel olur mu bilinmezlik
zamanla gecer
umarım
Sadece Zaman
Konustun mu
Hayır göz göze geldik baya bakıştık sadece
Eskisi gibi olur mu ondan bile emin değilim konusmak yemedi açıkçası
Olur niye olmasın daha sağlam olur hemde
Üzerinden süre geçtiği için kişilik olarak değişti ikimiz de daha olgunlastık. sence tekrar denemeli miyim?
Peki onun hayatında biri olmadığını flan biliyor musun
Bilmiyorum ama numarası kayıtlı instadan takipleşiyoruz
Kanka dene ya yeniden
Evet deneyeceğim bakalım eskisi gibi uyum sağlayabilecek miyiz
Niye ayrıldınız
Eskiden konum olarak yakın oturuyorduk sonra taşınınca biraz uzak mesafe iliskisine döndü yine elimizden geldiğince buluşuyorduk falan ama zayıflamıştı, duyduguma göre arkadaş tavsiyesine falan da uymuş her şey üst üste gelince birbirimizi üzmeden karşılıklı ayrıldık
Geri olur bence
Oda şu an senin duygularına sahip
Gerçekten bende olmasınu çok istiyorum umarım anlaşabiliriz onunla yaşadıklarımı kimseyle yaşamamıştım açıkcası
Duygusal manada mı yoksa ekstra ileri cinsel anlamda mı
Duygusal manada cinsel olarak bisey yasamadım dudaktan öpme vardj sadece
İyi kanka bence kaçırma
Denicem kanka teşekkürler tavsiyelerin için
İnsallahh sonu güzel olacak ikiniz içinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?