Boy takıntısı neden bu kadar abartıldı, 1.80 altı erkek gerçekten kısa mı sayılıyor?

Boyum 1.58 ve sevgilim 1.78 bi arkadaşıma bahsettim he biraz kısa mı sanki dedi ve bunu söyleyen arkadaşım 1.55 boyunda. Ben de ne alaka sonuçta ben de kısayım dedim. Rahatsız oldum arkadaşımın bu saçma söylemine. 1.80'in altında olanlar kendine erkek demesin diyen hemcinslerim neyin kafasını yaşıyor?

Boy takıntısı neden bu kadar abartıldı, 1.80 altı erkek gerçekten kısa mı sayılıyor?
Cevapla