Eski arkadaşın ayrıldığı manitasının sana yazması?

Bir kız arkadaşım vardı eskiden, biz küstükten sonra sevgili yapmış, neyse işte biz barıştık, benim de o an sevgilim vardı ayrıl barış yaptığım bir sevgiliydi, kız arkadaşımla da tanışıyorlardı eskiden beri, biz barışınca 4'lü date yapalım dedik yaptık, biz ayrıldık sevgilimle, sonra kız arkadaşımla o görüşmeden sonra hiç konuşmadık, manitası yazdı halimi hatırımı sordu bir gün durduk yere daha yeni gerçi de, onlar da bitirmişler, sonra x şehrinde oturuyor yolun düşerse gel kahve içelim falan dedi tamam teşekkür ederim dedim. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
3 ay
Nolur herkes gelebilir ama her boku yiyip kendini sütten cıkmıs ak kasık sananlar gelmesin, ayrıca inanır mısınız biz daha uyumluuyuz aq 😂
Eski arkadaşın ayrıldığı manitasının sana yazması?
Cevapla