3 yıldır yalnızım, ilişki istiyorum ama kısıtlanma korkusundan erkeklerden soğumam normal mi?

3 yıldır kimse yok biri olsun istiyorum ama sonra sürekli neredesin ne yapıyorsun onu niye giydin buraya niye gittin şunla niye konuştun diye sorular aklıma gelince vazgeçiyorum sizde de oluyor mu

3 yıldır yalnızım, ilişki istiyorum ama kısıtlanma korkusundan erkeklerden soğumam normal mi?
Cevapla