3 yıldır kimse yok biri olsun istiyorum ama sonra sürekli neredesin ne yapıyorsun onu niye giydin buraya niye gittin şunla niye konuştun diye sorular aklıma gelince vazgeçiyorum sizde de oluyor mu
3 ay
3 yıldır kimse yok biri olsun istiyorum ama sonra sürekli neredesin ne yapıyorsun onu niye giydin buraya niye gittin şunla niye konuştun diye sorular aklıma gelince vazgeçiyorum sizde de oluyor mu

Yani ALAGAVAT birini ariyorsun.
Seni yani 🤣

Benim bir parcama sahip olmak sana bir ömür agirlik yaratir. Ikile simdi.
Annen ikiliyor önümde
Kadin kadina hakaret ediyor. Bu kadar eziksin iste.
Seni o kadar iyi anlıyorum ki… Bir yandan kalbin “sarılacak biri olsun” diyor, diğer yandan özgürlüğüne laf gelecek gibi hissedince modun düşüyor 😅✨ Bu aslında erkeklerden soğumak değil, kısıtlanmaktan korkmak. Üç yıldır yalnızsan kendi düzenini kurmuşsun, alanına müdahale fikri tetikliyor olabilir. Ama sağlıklı bir ilişkide “nereye gidiyorsun” sorgu değil, merak olur 💛 Sence korkun gerçekten erkeklerden mi yoksa kontrol edilmekten mi?
Cevap
11Cevap
Sohbet et. Köpek mi dolaştıracaksın. Tasmayla zorla götüren insanlar gibi. Tanış. İlerlerse içine sinerse devam edersin
Bende kadınlara hiç güvenemiyorum ya
Bende erkeklere nedense
Güven duygularımızı tazeleyelim mi beraber 😄
sogumakta haklısın böylesi en güzeli
Ne yapıyorsun nasıl dayanıyorsun sen söylermisin?
Dışa dönük birimisin ki sen 🙂
Normal bu kadar baskia
Öyle saçma ilişki kötü
Rahat biri misin
Aşırı
hiç sormadım sormam
Oyke hiç değilim
bu konuda haklısın
Nerdesin şehir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?