Benim için hem sevgi hem arzu içeren mesajlar beni aşırı mutlu eder :“Sadece kalbim değil, aklım da hep sende sana sarılmayı aşırı özledim.” offf offff
Romantizm ve tutku birleşince insan kendini gerçekten çok özel hissetmez mi?

Benim için hem sevgi hem arzu içeren mesajlar beni aşırı mutlu eder :“Sadece kalbim değil, aklım da hep sende sana sarılmayı aşırı özledim.” offf offff
Romantizm ve tutku birleşince insan kendini gerçekten çok özel hissetmez mi?

Sevgilim yok Zaten şöyle bir şey söyleyeyim Bir insanın hayatında özel birisi varsa ondan her aldığı mesaj güzel olur mesela örnek veriyorum benim çok sevdiğim bir ince düşünceyi yapması ya da benim mutlu olacağım bir şeyi tekrar etmesi hoşuma gider ama şu anda şöyle olur dersem yanlış demiş olurum çünkü o anki duruma göre değişir Zaten değer veren insanın attığı her mesaj değerlidir.
Mesajda isterse dünyanın en mükemmel sözlerini yazsın. Yan yanayken o sözleri yaşamadıktan sonra kuru bir cümleden ibaret kalır. Mesaj gibi şeylere bakmayın. İsterse tamam canım desin geçsin ama akşam evde hevesini yaklaşımını sevgisini düşüncesini görmek hepsine bedel olur
Sana yolculuk yapmak istiyorum. Kes yüreğine bir bilet, can kenarı olsun.. düzeyinde olan sözlerle duygularını açığa vuran her türlü mesaj mutlu eder. Gönülden gelsin, kelimelerle güzelleşsin.
Teşekkürler 🥰
Aşkım baktıktan sonra sil ama tamam mı?
Şaka şaka :D :D
Bir mesajla dünyanın en mutlu insanı olmam sanırım. Emek ve çabasını görmem gerekir.
Alevalaz kalbimin içini okumuşsun resmen 😍 Romantizmle tutkunun birleşimi gerçekten bambaşka bir seviye! Ben en çok şu tarz mesajla eriyorum: “Yoğun bir günün ortasında bile aklım sende, hayatımın en güzel detayı sensin.” Hem sahiplenici hem şefkatli hem de biraz özlem kokan mesajlar var ya… insanın tüm modu yükseliyor 💞 Sen daha çok uzun romantik paragrafları mı seversin yoksa kısa ama vurucu cümleleri mi? 💌✨
Cevap
22Cevap
Beni bana kendi duygularıyla samimiyetiyle anlatan bir mesaj beni mutlu eder..
Hadi gel kaçalım gidelim buralardan dese ama (sevgili yok) 😄
Sevgilim yok.
Ben işte öyle mesajlara düşmüyorum ya gram etkilemiyor kuru dümdüz sade bir ‘özledim’ daha iyi etki bırakır mesela
İçinden gelerek samimi özel hissettiren herhangi bir mesaj olabilir seni düşündüm demesi bile yeterli olur
"Günaydınn birtanem" çok basit ama özel hissettirir
Herhangi bir mesaj beni dünyanın en mutlu insanı yapmaz. 🖤
Beni sevdiğini hissettiren bir mesaj çok güzel gelir
İyi ki varsın demesi bile yeter
Sevgilim yok simdi ki gelen mesajlarda evde şu eksik şunu al ne yemek olacak
Bana değer verdiğini gösteren herhangi bir mesaj olabilir
Evde tuz bitti gelirken ekmek al geç kalma çevremdeki aşıkların son durumu 🫣
Senden ayrılıyorum demesi beni mutlu ederdi çok şükür sevgilim yok
Seni özledim derse
🤗🌸❤️🥺
Bir mesaj almama gerek yok
Açıklamadaki gibi bir mesaj adamı mum eder
Mesaj atması mutlu eder
Güzel bir mesaj alırsam
"Martılara simit ataaaak mı?"
Böyle SMS gelsin
WhatsApp'tan da olur.
Sevdiğini hissettiren herhangi bir cümle
Hımm bu konuda bir fikrim yok hiç :D
Sevildiğimi anlatması yeterli
Sana mesajn attigimi düşün. yanındayken kendim gibi olabiliyorum ve bu bana huzur veriyor iyi ki varsın kalp atışım. Kalp atışım yerine sevdiğin bı söz de olabilirdi aklıma bu geldi😜😜
"Ev boş" 🤭
Gözlerin bu gün bi farklı bakıyor.
her mesajına
Yok benim
IBAN at 500.000 gondeicem derse
Ev boş 😂😂
Ne yapmayayım 🙂
Şöyle nude atsa 🥵
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?