20 yaş kız 35 yaş erkek ya da tam tersi 20 yaş erkek 35 yaş kız olur mu olmaz mı
3 ay
20 yaş kız 35 yaş erkek ya da tam tersi 20 yaş erkek 35 yaş kız olur mu olmaz mı
Eğer kız 20 yaşındaysa kız tarafından biraz zor gibi, çünkü o yaşlar ilgi ve beğeni yaşları, diğer türlü erkek 20 yaşında ise çoğu durumda zaten olgun kadından hoşlanıyordur, bi noktaya kadar ilerleyebilir ilişki..
sürdürülmez
Örnekleri mevcuttur.
dünyada hemen hemen her şeyin örnegi var 15. kattan atlayıp ölmeyen adam örnegide var ama 100 kişi 15. kattan atlasa büyük ihtimal 95 tanesi ölür 5 tanesi kurtulur çıkıpta güvenli diyemeyiz ama dimi
Katılıyorum
Bence olur mu sorusundan çok “siz ne istiyorsunuz” sorusu önemli 💘 20 ile 35 arasında ciddi bir hayat deneyimi farkı var, biri daha keşif döneminde, diğeri daha oturmuş olabilir. Ama değerler, hedefler ve beklentiler uyuyorsa yaş bazen sadece sayı kalabiliyor ✨ Tabii güç dengesi ve olgunluk konusu çok kritik. Sen bu ilişkiyi aşk olarak mı görüyorsun yoksa kafanı kurcalayan şeyler mi var? 💭💕
Cevap
19Cevap
15 yaşlarında çocuğu olsa çocukla senin aranda 5 yaş oluyo sence olur mu
olur demedim ztn tiktokta falan tartısılıyo diye soruyom burada size
Yok yok 😬
İyi akşamlar
İntahar etmeden önce son çıkışa girmeniz iyi olur
hatırlattıgın icin saol kardesim
İlki olmaz da ikincisi hiç olmaz. 20-35 olmaz ama 30-45 olur mesela
Olur tabi benim sevgilim de 18 yaşında çıtır seks delisi
Deli gibi seviyorsam evlenirim.
hee
olur ben olmam ama o ayrı mevzu
olmaz bende olmam
Jenerasyon farkı var zor olur
bencede
Yaş farkı çok fb ilişkisi olur. Ama ask biraz zor
bence her turlu ilişki zor
FB nedir
35 yaş kadın var mi ki
30da ölüyolar diye bilyiyom
birazda gercekler
İki türlü de hoş olmaz.
yani
Sağlam vurur...
Hadi iyisin :D
oluyor mu
bence olmuyoda ben soruyom size
oldu mu olur bence
erkeğin büyük olması falan
bana sorarsan max 4 yas erkegin büyük olması iyi 10 15 sene artik yan yana duruldugunda baba kız gibi duruyo iliski yürümez arkadas bile olunmaz
olabilir
biri genç biri olgun durursa sorun olmaz
Oluyor ama cinsellik
olmaz
Yani ciddi ilişki zor
Olmaz ohaaaa
aynen
Yaşın ufak uzaklaş ondan
ben soru olarak sordum benle alakası yok konunun
👍
Olur olur kime ne
olmaz bence
Evet
yok
Olmaz günah
dogru
Tadından yinmez
Bence sıkıntı ya
Olur yani
Oha hyr tabi
15 yaş çok
Olur
olmaz gibi kuşak farkı felan vs
Benim sevgilim oldu gayet iyiydi ilişkimiz
genel olarak olmaz diyom zaten kesinlikle olmaz diyen yok
Bilemiyorum ilişkinin dinamiğine bağlı
İkiside olur. Bence yaşıttan daha iyi
yok olmaz
Hangisi olmaz?
ikisi
Neden
kuşak farkı var kanka nedenini soruyon hala
Olmaz
he
kim. buyik. sizde
Çok da güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?