Numarasını sildim ezberimde de yok yani o yazmadan ben ona yazamam artık?

Vazgeçmek istemiyordum. En sonunda istemediği halde yazarken bulunca kendimi çok ağladım.

Hem yanlış yaptım hem de kendimi yıprattım diyerek sildim artık istesem de ulaşamam imkânsız 🤧

Numarasını sildim ezberimde de yok yani o yazmadan ben ona yazamam artık?
Cevapla